Onderwerp: Hortensia Blauw
Vandaag de workshop Hortensia gedaan, een echte aanrader. Zonder uitstekers. Dat je van zo iets simpels toch zo'n mooi resultaat krijgt
( klinkt een beetje verwaand maar vind hem zelf erg mooi )

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hortensia Blauw
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag de workshop Hortensia gedaan, een echte aanrader. Zonder uitstekers. Dat je van zo iets simpels toch zo'n mooi resultaat krijgt
( klinkt een beetje verwaand maar vind hem zelf erg mooi )

Hij is prachtig , dus mag je best trots op jezelf zijn hoor !
Hij is prachtig , dus mag je best trots op jezelf zijn hoor !
Ben ik ook :-)
Ik vind hem errug mooi. Terecht dat je daar trots op bent.
...en of je daar trots op mag zijn!
Je hebt al helemaal je eigen ' handtekening' gevonden in dit bloemetje. Je werkt netjes, snel en consequent. Top! Het was ook erg gezellig gisteren. Ik zie je graag weer op een volgende workshop.
Prachtig, daar mag je zeker trots op zijn!
Heel erg mooi geworden
Zou ik ook wel willen leren, maar helaas hier in de buurt niet veel workshops te volgen.
Wauw echt fantasties!
Trecht trots! Ziet er super uit 
Heel erg mooi geworden
![]()
Zou ik ook wel willen leren, maar helaas hier in de buurt niet veel workshops te volgen.
Als jij voor voldoende mensen en ruimte zorgt kan ik ook naar jou komen om een workshop te geven hoor. Laat maar weten als je interesse hebt.
Prachtig!
Prachtig!!
waaw heel mooi!!
...en of je daar trots op mag zijn!
Je hebt al helemaal je eigen ' handtekening' gevonden in dit bloemetje. Je werkt netjes, snel en consequent. Top! Het was ook erg gezellig gisteren. Ik zie je graag weer op een volgende workshop.
ziet er top uit en een goed rapport van de juf!!! 
zoete kunst schreef:...en of je daar trots op mag zijn!
Je hebt al helemaal je eigen ' handtekening' gevonden in dit bloemetje. Je werkt netjes, snel en consequent. Top! Het was ook erg gezellig gisteren. Ik zie je graag weer op een volgende workshop.ziet er top uit en een goed rapport van de juf!!!

Mooi!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hortensia Blauw