Onderwerp: communie kleinzoon en spongebob
Ja decommunie hé en wat doe je dan als je kleinzoon een hevig suporter is van KRC genk .... de taart maken in dat thema hé

En dan ook nog spongebob hé ...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » communie kleinzoon en spongebob
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja decommunie hé en wat doe je dan als je kleinzoon een hevig suporter is van KRC genk .... de taart maken in dat thema hé

En dan ook nog spongebob hé ...

Jeetje wat een bizar strakke taarten! Heel mooi
Wauwie
beide taarten
Maar die intkvis super gaaf hahaha
Jeetje wat is die inktvis gaaf zo, geschilderd neem ik aan? Voetbaltaart vind ik de onderrand ook heel gaaf van, en natuurlijk were prachtig geboetseerd.
mooi geboetseerd ook
prachtig die laatste
En het jongetje op de eerste is goed gemaakt, schattig ventje!
Jeetje wat is die inktvis gaaf zo, geschilderd neem ik aan? Voetbaltaart vind ik de onderrand ook heel gaaf van, en natuurlijk were prachtig geboetseerd.
Kez eerst geschilderd en daarna gedust 
Dank jullie wel dames 
Zien er geweldig uit!
GEWELDIGGGGGGGG Nicole super gedaan!! Die spongebob is zooooo mooi, zoveel te zien en zo mooi uitgevoerd, ik ben verliefddddddddd!
En je voetbaltaart is OOK geweldig! Dat poppetje, super!! Ik vraag me alleen af; waarom die bal tussen zijn beentjes??? 
GEWELDIGGGGGGGG Nicole super gedaan!! Die spongebob is zooooo mooi, zoveel te zien en zo mooi uitgevoerd, ik ben verliefddddddddd!
![]()
En je voetbaltaart is OOK geweldig! Dat poppetje, super!! Ik vraag me alleen af; waarom die bal tussen zijn beentjes???
Dat heeft geen speciale functie of bedoeling , maar ge kent die gastjes hé , hoe meer ballen hoe liever
Ze waren zo tevreden dat ik van gans het bezoek een hevig applaus kreeg en dan moet je denken dat het op vraag was van mijn man zijn ex-vrouw die mij spontaan zoende uit vreugde
Leuk hé...
Hahahaha, oke dan!! Ik snap 'm
Ohhhh wat heerlijk zo'n compliment en applaus, en dan ook nog van de ex, wauwwwww, das een MEGAcompliment maar eerlijk verdient hoor!!!!
Superleuk voor je en dan weet je weer waarvoor je het doet
Hijs ook ECHT super!!!!
Jaaa daar nog een rotspons, hij is geweldig!!!!!
Je voetballelrtje is ook onzettend leuk!!!!
Helemaal super weer

hihi rotspons
Het zijn beide geweldige taarten!
Helemaal te gek weer!!!
Ik vond hem helemaal geen rotspons om te maken ..... ik vond hem eerlijk gezegd leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » communie kleinzoon en spongebob