1

Onderwerp: [feedback] en ik ben online

hoi dames

na bijna 2 maanden flink zwoegen is mijn site nu ein-de-lijk af!
Wat vinden jullie hier van?

Ik ben me meer aan het richten op de niet fondant taarten, daar ben ik momenteel nog veel beter in, maar dat neemt niet weg dat ik hier mijn site mag plaatsen, toch?
Ik ben er in ieder geval super trots op!

Groetjes Krizzie
goirles gebak

2 Laatst bewerkt door Tutu (15-05-2012 21:35)

Re: [feedback] en ik ben online

Ziet er super uit! Leuke layout en fijne navigatie :thumb:

Onderaan de Copyright even naar 2012 zetten denk ik (staat nog op 2010) en ik vind de teksten bij de plaatjes van jouw verrukkelijk uitziende taarten, niet zo scherp. Dat is een beetje jammer maar verder vind ik het er super uit zien!

Je mag er trots op zijn :thumb:

EDIT: Ooh, en de links onderaan (Terms & Conditions, Copyrights, Site Map) die hebben nog geen functie :shh:

I Heart Cake

3

Mooi hoor, veel succes ! Heb je toevallig ook cursus bij robert gevolgd ?

Neem je dromen mee de dag in..

4

Ziet er super uit die website van jouw! Krijg er honger van! :thumb:

5

bedankt voor de reacties, ik heb idd ook de cursus bij Robert gevolgd ja. Dat is wel te zien he :)

@tutu

ik heb idd een aantal dingen nog niet gevuld, de linken werken nog niet. ik heb ook nog geen idee hoe dit werkt. Ik ben in afwachting van een antwoord hoe ik dit nog moet doen.

6

Mooie site!!

Ik ben zelf momenteel aan het modderen met een site, en ik vraag me af wat jullie bedoelen met "cursus bij Robert"... Wie of wat is dat en kunnen jullie mij een link sturen?

Dank!  :)

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

7

Hoi Suuske,

Robert is 1 van de 2 meesterpatissiers in nederland. Rudolph van Veen is de tweede. Aan de taartjes op mijn site is te zien dat ik daar een cursus heb gevolgd.

Waar heb je hulp bij nodig, Suuske? Ik ben net door de hele molen heengegaan en het is mij gelukt, een website!
Ik wil je wel meehelpen hoor?

8 Laatst bewerkt door Suuske (18-05-2012 18:51)

oh  :o  ik dacht dat je een cursus bedoelde voor websites ... sorry  :o

Qua website, ik loop te rommelen met een gallery e.d. Ik ben van het Frontpage tijdperk (uche uche), en heb eerst een week of 2 hoofdpijnavonden gehad wat betreft Joomla. Uiteindelijk ben ik weer bij Dreamweaver terecht gekomen, omdat die toch het meeste lijkt op wat ik weet en kan. Joomla is aan mij toch echt niet besteed. Ik moet echt een WYSIWYG programma hebben  ;)

Wat betreft een Gallery, een simpele lukt me nog wel, met thumbnails en normale grootte, maar op een een of andere manier lukt me me dat niet in de template die ik heb gedownload. Misschien heb jij een tip hoe je dat kan doen (zonder een totaal nieuwe frameset neer te zetten, want die kan ik dan weer niet in de template plakken ...) En zou gallery vind ik ook helemaal geweldig... is dat Flash?

Oh ... en wat ik heel leuk vind in jouw site  is dat kopje koffie bij je navigatiebalk. Ik heb iets gelijks (een cake pop), maar ik krijg dat ding maar niet in de navigatie. Hoe doe je dat?

Thanks!!

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

9

hey suuske,

sorry, ik zou je helpen en dan laat ik niks van me horen. dat komt omdat ik geen idee heb hoe ik je moet helpen.

de koffiekopjes, die zitten standaart in mijn template.
de gallery zat er ook standaart in, maar ik had een handleiding gekregen bij mijn template. om foto's in de gallery te plaatsen moest ik per foto een aparte code toevoegen.

Ik heb bewust niet voor Joomla gekozen, omdat Wordpress makkelijker scheen te zijn. Sorry dat ik je dan toch niet verder kan helpen...