Onderwerp: Een hele rij aan stapeltaarten :) (inclusief een bruidscolette)
Hoihoi iedereen,
Ik loop weer ernstig achter met foto's posten, dus hier weer een rij met taarten
Voor mijn eigen jarige zusje. En nee, dan krijg ik niet de vrije hand, want dan is ze bang dat ik met een roze en blauwe taart vol stippels aan kom zetten (mijn favoriete combinatie, haha)
. Helemaal gemaakt aan de hand van haar eigen ontwerp.
Bruidstaart, ook helemaal aan de hand van hun eigen ontwerp (zelfs de maat van het lintje wisten ze precies, niet te breed en niet te dun
). Vond het een erg leuke taart om te maken.
Dit was een grote RAMPENtaart. Dinsdag was het 26 graden en vochtig in mijn huis. Het fondant plakte aan alle kanten wilde niet drogen. Ik heb de taart dus niet kunnen smootheren en hij zat vol hobbels en bobbels (is ook op de foto te zien onder de 2, tussen Bob zijn benen en onder de letters. En vooral aan de zijkant en achterkant). Ik heb zelfs mijn ontwerp er op aan moeten passen. Ik kreeg echt niks voor elkaar
Die bruine banden onderaan hadden broeksriemen moeten worden en die sterren heb ik erop geplakt om de bobbels te camoufleren. Ik baalde dus als een stekker.
Mijn trots, een Colette. Een grote uitdaging, want ik heb er geen workshop in gevolgd (daar heeft deze blutte student helaas geen geld voor, haha). Heb er al eerder een x één gemaakt om te oefenen & uitvogelen hoe en werkt, en nu dus voor het echie :-) Een echte uitdaging, maar super leuk om te doen!
Een vrolijke bruidstaart voor een vrolijk bruidspaar. De bruid droeg witte All-Stars met rode veters onder haar jurk. En ze hadden een fotobooth met allemaal grappige attributen waar iedereen hele grappige foto's mee maakten. Deze bruidstaart paste dus helemaal in de style van hun bruiloft 

Nog een bruidstaart. Ik was er niet helemaal tevreden over. Ik vond de bloemetjes te 'georganiseerd'. Heb ze liever wat speelser.
En ssstttt... ik plaats deze Tiana de Kikkerprinses stiekem hier, want er zit een kartonnetje tussen, dus eigenlijk is het ook een stapeltaart

En nu ga nog naar klein & fijn en nog naar de gewone taarten 
Bedankt voor het kijken!!
Groetjes, Alma
Bruidstaart Groningen