Onderwerp: Hoeveel stukjes zwangere buik taart
Mijn topic titel zegt het al: Hoeveel stukjes haal je uit een zwangere buik taart?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar er kwam niet één topic uit
Alvast bedankt!
Marieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoeveel stukjes zwangere buik taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn topic titel zegt het al: Hoeveel stukjes haal je uit een zwangere buik taart?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar er kwam niet één topic uit
Alvast bedankt!
Een zwangere buik is voor 20 personen als je een blanda van 20ø en 2 blanda's van 12ø gebruikt.
20ø = voor ongeveer 11 personen
2x 12ø = voor 2x 4 personen
Bij de tabellen zie je hoeveel stukjes je uit een blanda kunt halen.
Succes!
Dat ligt eraan hoe groot je hem maakt
Maar de meeste mensen maken hem van een 20cm blanda (buik) en 2 12cm blanda's (borsten). Bij de tabellen kan je zien hoeveel stukjes dit zijn.
Zelf heb ik hem van de 12 cm (buik) en 2x 5cm (borsten) gemaakt. Dat zijn een stuk minder stukjes
Ilonka ik heb ook een keer zo een inieminie buik gemaakt van 12ø en 2x 5ø. Zooooo lief dat formaat. Het was toen een kleinigheidje voor mijn zoon zijn juf.
Ilonka ik heb ook een keer zo een inieminie buik gemaakt van 12ø en 2x 5ø. Zooooo lief dat formaat. Het was toen een kleinigheidje voor mijn zoon zijn juf.
Haha, dat was hier ook de reden van de mini. Ik viond het overigens wel leuker om te doen. Lekker priegelen.
Sorry, ik bedoelde inderdaad de 20 + 2x 12 cm
Bedankt voor de tips!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoeveel stukjes zwangere buik taart