1

Onderwerp: Mijn 1e bruidstaart

Vandaag mag ik mij allereerst bruidstaart met 145 cupcakes gaan afleveren. Ik vind het ongelofelijk spannend. Ik ben zelf zeer tevreden over het eindresultaat.

De taart is gevuld met banketbakkersroom en bosbessen confituur.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZKBDE7F.jpg

en nog 1 met cupcakes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PELQJD7.jpg

Bedankt voor het kijken en de inspiratie!

2

Re: Mijn 1e bruidstaart

Nou daar mag je zeker trots op zijn. Wat een mooie cupcakebakjes heb je, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ze zijn ook mooi allemaal even hoog! :thumb:  Je reliëf zit er ook goed in en mooi door laten lopen op het cakeboard.
Persoonlijk had ik 3 rozen op de rand gelegd (eentje erboven op zeg maar) maar ik heb vaak iets met oneven....

Heel mooi!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

Lot schreef:

Nou daar mag je zeker trots op zijn. Wat een mooie cupcakebakjes heb je, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ze zijn ook mooi allemaal even hoog! :thumb:  Je reliëf zit er ook goed in en mooi door laten lopen op het cakeboard.
Persoonlijk had ik 3 rozen op de rand gelegd (eentje erboven op zeg maar) maar ik heb vaak iets met oneven....

Heel mooi!

Bedankt voor je compliment!!

De cupcakesbakjes zijn van House of Marie restant partij. En wat betreft de rozen op de rand. Ik heb ook nog aan 3 gedacht maar vond 2 voor een bruidstaart symbolischer ;-)

4

Lytselinda schreef:
Lot schreef:

Heel mooi!

Bedankt voor je compliment!!

De cupcakesbakjes zijn van House of Marie restant partij. En wat betreft de rozen op de rand. Ik heb ook nog aan 3 gedacht maar vond 2 voor een bruidstaart symbolischer ;-)

Daar heb je ook weer gelijk in ;)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

die 3e is dan voor wat mss nog komen gaat toch? ;)

maar erg mooi gedaan hoor!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

6

Heel mooi gedaan!

Liefs, Zanoni