1

Onderwerp: Nijlpaard in bad

Ik wil heel graag eens zo'n nijlpaard taartje in bad, met die witte balletjes maken (of was het een hippo?). Volgens mij is het van Maissie Parish, heeft iemand een how to voor mij?

2

Re: Nijlpaard in bad

nijlpaard en hippo = hetzelfde ;)

3

ooh dank je, weer wat geleerd.

4

Als je het leuk vindt, kun je hier het boek vinden waar de taart in staat. Staan, vind ik, nog veel meer leuke taarten in. En deze site verzendt gratis naar Nederland: bookdepository.co.uk/Fun-Original-Character-Cakes-Maisie-Parrish/9780715330050

Overigens nog een tip; deze vraag hoort niet hier ;) Uit de sticky:

* Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!

Ik zal je even melden!

Mocht je twijfelen; het kan helpen de sticky's van een rubriek te lezen. Die geven vaak aan waar je vraag thuis hoort!

Groetjes,
Marieke

5

ik wil het boek niet, dus het maakt me ook niet uit dat ze het gratis verzenden, als ik het graag wil hebben dan koop ik het toch wel  :Y , dan maken die verzendkosten mij niet zo uit. Ik heb het boek ook wel eens in handen gehad maar vind eigenlijk alleen die bewuste taart erg leuk.

6

Wat Grantaime zegt :D;
Move to ~> Decoreren

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ik kijk ff heb denk ik het boek.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

8

Soesie schreef:

Ik kijk ff heb denk ik het boek.

Ohh dat zou geweldig zijn, daar zou je niet alleen mij, maar ook mijn freubelvriendinnen heel blij mee maken  :)

9

Yep ik heb het, als je even jouw adres mailt, je hebt mijn mail. dan zorg ik dat de how to die kant op komt.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

10 Laatst bewerkt door Boedeltje (25-05-2012 20:40)

Soesie: zou het mogelijk zijn dat je mij die how to ook toe stuurt?

Binnenkort ben ik zelf jarig en vind de taart super leuk!

11

Dag lieve Ina, bedankt...heb de how to ontvangen

12 Laatst bewerkt door carol (10-09-2012 20:31)