1

Onderwerp: wel plaatsen.. niet plaatsen... bruidsproeverijtje...

Vond het niet zo gemakkelijk om te doen. De bruid wist zelf ook niet precies wat ze leuk vond, of eigenlijk vond ze alles wel leuk, maar ze wilde vooral veel verschillende kleurtjes! Nou ben ik daar niet zo een fan van voor op een bruidstaart, vind dat er wel enige eenheid in kleur in mag zitten dus ik was lekker eigenwijs en heb taartjes gemaakt zodat ze kon zien hoe het ook kon.. en juist de groene om te laten zien dat dat het misschien juist niet is....

De grote was gevuld met citroenbavarois, dan van links naar rechts in het klein: passievruchtbavarois, kersenbavarois, zwitserse room met cointreau...

Uiteindelijk heeft ze gekozen voor het kleine linker bolletje in de zelfde kleuren maar natuurlijk op de bruidstaart ook met grote bloemen. En de smaak... daar is ze niet uit, het wordt, citroen, passievrucht of nougat, en die wil ze nog eerst een keer proeven...

Je moet maar wat over hebben voor je zwager en aanstaande schoonzus hahaha...

Genoeg geschreven.. hier de taarten...

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/574990_207130489408491_100003346240025_355241_159652977_n.jpg

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: wel plaatsen.. niet plaatsen... bruidsproeverijtje...

Lastige klanten, hoor   :lol:
Succes met de bruidstaart straks. Mooie proevers heb je gemaakt.

Groet, Jolanda

ze zijn heel mooi geworden  :Y

Lieve groetjes van Sabrina

4

Mooie taartjes hoor!  :thumb:
Ziet er leuk uit :Y
Heb je de takjes geschilderd?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Paola schreef:

Mooie taartjes hoor!  :thumb:
Ziet er leuk uit :Y
Heb je de takjes geschilderd?

Hoi Paola,

Ja de takjes had ik geschilderd met mettalic foodcolour paint van rainbow dust. Vond het leuk om eens te proberen en met een proeverijtje voor je zwager en a.s. schoonzus kun je nog eens gek doen haha...

Helaas kreeg ik van hun 10 jarige dochter te horen dat het net hersenen leken....  :grr:
Ik zal het dus maar niet meer doen hahahaha

Life is uncertain......eat dessert first!