Onderwerp: koekjes
Hallo,
Ben nieuw hier en moet nog veel leren in de keuken!
Een domme vraag misschien maar kan mij iemand vertellen wat pattent bloem is aub
bedankt alvast tot binnenkort
grtjs
cindy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ben nieuw hier en moet nog veel leren in de keuken!
Een domme vraag misschien maar kan mij iemand vertellen wat pattent bloem is aub
bedankt alvast tot binnenkort
grtjs
cindy
ik kan je niet helpen met je vraag, ik heb je wel even gemeld want ik denk dat je vraag thuis hoort in bakken en vullen, daar heb je meer kans op reactie.
groetjes
Google doet wonderen...
Er bestaan ten minste de volgende soorten bloem:
- tarwebloem is bloem gemaakt van tarwe, fijner gemalen (en soms gezeefd) dan volkorenmeel. Hiermee kunnen ook te bakken producten worden ingesmeerd om ze een bruin korstje te geven.
- patentbloem is ook bloem gemaakt van het binnenste van het meellichaam van tarwe, maar fijner gemalen en gezeefd dan tarwebloem.
- rijstebloem is fijn gemalen rijst. Het is verkrijgbaar in natuurvoedingswinkels maar kan ook thuis worden gemaakt door rijst te bakken en te malen in een blender of koffiemolen.
- maïsbloem is gemaakt van maïs.
Welkom op het forum
Als je een bericht plaatst, is het handig om even de titels, omschrijvingen en sticky's (belangrijke topics bovenin elke rubriek) even te lezen. Zo wordt vanzelf duidelijk waar je je bericht het beste kunt plaatsen.
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » koekjes