1

Onderwerp: Communietaart met koets

Het communicantje werd in een over de top jurk met de koets naar de kerk gebracht. Een echte fotografe maakte nog eeen fotoreportage in het park en daarna was het tijd voor de taart. Ik heb 'm bezorgd op locatie, geweldig om te zien! http://www.mijnalbum.nl/Foto-JDAVOFXK.jpg Inspiratie van de prachtigste koetsenmaakster Natacha en wat details uit het boek van Wendy, waaruit ook de 2e taart voor deze communie is nagemaakt. Moeder wilde ook een witte jurk taart erbij: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MNHBMPRI.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-PERUCURV.jpg Gevuld met passievruchtenyoghurtkwark met tropische vruchten (30 cm laag), aardbeienmascarponeroom met aardbeiendressings (25 en 20 cm laag) en chocobiscuit met chocolademousse (jurk)

Groet, Jolanda

2

Re: Communietaart met koets

Niet normaal, gaaf zeg!!!! Wat ontzettend jammer om op te eten  ;)

3

vind ze zo gaaf Jo,dus nogmaals toppy  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

4

Ongelofelijk zo mooi. Wanneer ga je workshops geven?  Daar hoop ik al jaaaaaaaaaren op.XXXXX

Veel taart plezier

5

Geweldig mooie taart!

Ik weet alleen niet of ik het wel zo'n goed idee vind dat een "heilige" communie zoooo over de top is  :rolleyes:
Maar gelukkig hoeven wij ons hoofd daar niet over te breken  :D , De taart is iig superfantastisch!  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

Super Super Super Mooi  :thumb:

7

Super Super Super Mooi  :thumb:

8

Mooie taarten zeg, toppie!

Tsaarina
There's a first for everything!

9

...... kosten nog moeite gespaard..... ;)

zo niet mijn stijl, maar zo mega over the top... :thumb:

alleen... :think: het zijn koelkastvullingen... stonden de taarten niet een eeuwigheid te pronk dan? :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Carien schreef:

...... kosten nog moeite gespaard..... ;)

zo niet mijn stijl, maar zo mega over the top... :thumb:

alleen... :think: het zijn koelkastvullingen... stonden de taarten niet een eeuwigheid te pronk dan? :think:

Nee hoor. Half uurtje en met Blue Band classique (als slagroom)kan het heel goed een tijdje buiten de koelkast.

En Bettie: lief, dat je het zegt, maarjij hebt toch helemaal geen workshop van mij nodig. Ik moet wel eens wat workshops gaan inplannen, maar mijn agenda blijft te vol. Zal wel (vanaf) september gaan worden.

Groet, Jolanda

11

ik raak niet uitgekeken, geweldig mooi!
het is communie tijd en dat is ook mijn dochter van 9 niet ontgaan. aangezien wij niet katholiek zijn polste ze me gisteren eens voorzichtig in de auto; "mam, zo'n lentefeest, zou dat leuk zijn?"  :lol:

liefs marieke

12

wat een geweldig mooie taarten........ :thumb:

13

WAUW Jolanda het zijn wéér beautis hé.....super, super mooi!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

Prachtige taarten Jolanda tot in de puntjes verzorgd.
Heel leuk om zoiets te maken.
Volgens mij hebben sommige mensen iets in hun ogen  :s  gezien de weinige :o  reacties.
Maar dat zie ik wel bij meer taarten, weer een rede om nog eens te overwegen om nog wel te posten.
:lol:  :lol:  wel blijven doen hoor, anders loop ik achter, hoor wie dat zegt, ik post zelf helemaal niet  ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

15

Wat zijn ze mooi! :thumb:  vind de tweede ook prachtig. :Y

16

Sweet Carolyn schreef:

Prachtige taarten Jolanda tot in de puntjes verzorgd.
Heel leuk om zoiets te maken.
Volgens mij hebben sommige mensen iets in hun ogen  :s  gezien de weinige :o  reacties.
Maar dat zie ik wel bij meer taarten, weer een rede om nog eens te overwegen om nog wel te posten.
:lol:  :lol:  wel blijven doen hoor, anders loop ik achter, hoor wie dat zegt, ik post zelf helemaal niet  ;)

Dank je, lieverd  ;)

Groet, Jolanda

17

hij is weer (over de) top!!! ;)  :thumb:  maarja, ik ben van jou dan ook niet anders gewend dan toptaarten ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

18

Prachtige taarten, allebei :Y !
En deze ouders behandelen hun meisje wel als een prinsesje zeg!
Overblijfseltje van het Rijke Roomse Leven :rolleyes:  :lol: ?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

oow wow mooi gemaakt hoor!! Echt toppie gedaan

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

20

Wow wat een super taarten!! Echt geweldig!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

21

Echt prachtig!  :Y

22

ow waauw!! dit gaat me boven mn petje, zo ongelooflijk mooi!

23

wauw prachtig!  :Y  :D

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

24

wat is dit.....on....ge...loof....lijk ....mooooooooi !!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

creatief met taart

25

Super mooi