1

Onderwerp: Dolfje weerwolfje mal of uitsteker

Er is mij gevraagd of ik cupcakejes met Dolfje weerwolfje kan maken. Zijn er uitstekers of mallen voor te krijgen die ik ervoor kan gebruiken?

2

Re: Dolfje weerwolfje mal of uitsteker

nope ik heb ooit hele simpele gemaakt omdat dat echt voor de kleintjes was en meeging met een bestelling voor bijna de inkoopsprijs zeg maar. Dat waren deze...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8XBD3ZGN-D.jpg

Heb de scones uitsteker van dille en kamille gebruikt ivm de karteltjes.
Dan met verschillende maatjes spuitmondjes de rondjes gemaakt.
Ik heb een klein metalen setje met kleine vierkantjes (volgens mij van wilton, is ook een rondjes en bloemetjes set van). Daarvan de neus oren en tanden gemaakt door stukje eraf te halen ed.
Beetje dust in de oren en met de sugargun de mond.

Zoals ik al zei zijn deze erg simpel, normaal had ik er meer werk van gemaakt, maar misschien helpt het je op weg.

3

Dankje! Dit durf ik ook wel aan, ik zal het de vraagster voorleggen.

kaatjuh schreef:

nope ik heb ooit hele simpele gemaakt omdat dat echt voor de kleintjes was en meeging met een bestelling voor bijna de inkoopsprijs zeg maar. Dat waren deze...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8XBD3ZGN-D.jpg

Heb de scones uitsteker van dille en kamille gebruikt ivm de karteltjes.
Dan met verschillende maatjes spuitmondjes de rondjes gemaakt.
Ik heb een klein metalen setje met kleine vierkantjes (volgens mij van wilton, is ook een rondjes en bloemetjes set van). Daarvan de neus oren en tanden gemaakt door stukje eraf te halen ed.
Beetje dust in de oren en met de sugargun de mond.

Zoals ik al zei zijn deze erg simpel, normaal had ik er meer werk van gemaakt, maar misschien helpt het je op weg.

ik vind ze echt super, wat een leuk idee. kijkt toch hartstikke leuk zo!

5

Het is eigenlijk geen reageer-topic, maar mnoet toch even kwijt dat ik het SUPERleuke cuppies vind! :Y :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

thx :o