26

Re: bruidstaart van vandaag

corientjuh schreef:

Hai weer geweldig! :thumb:

Hoe krijg je toch die mooie glans op je zilveren en met name die zwarten parels uit je close up. Echt geweldig!

sorry, hier had ik overheen gelezen.... de zwarte "onyxen" is gewone zwarte fondant met glaze spray van PME er overheen, dit is ook over de grote broches gespoten. verder is zilver geschilderd met de metalic foodpaint. de parels zijn gedust met een mengsel van pearl en sparkle...

@Bianca, de vormen en maten lagen vast...(ook ivm aantal personen en dus ook de prijs, waar ik met dat boltaatje ook al overheen zat... die heb ik dus maar gewoon niet eens meegerekend  ;) )

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Sweet Carolyn schreef:

Mooie en strakke taart, helemaal Brenda  :Y

Je haalt de woorden uit mijn "mond": echt jouw taarten en weer zo netjes! Ik blijf het zo kmap vinden met al dat zilver.

Groet, Jolanda

28 Laatst bewerkt door Tom Poes (22-05-2012 22:32)

Ik vind het een prachtige taart en op-en-top Brenda-style!
(waar ik altijd een beetje jaloers op ben, als je zonder naam al weet van wie de taart is! Ik waai altijd een beetje met alle winden mee...)
Maar... heel eerlijk:
Ik word er niet echt vrolijk van!
Zou zelf toch liever wat meer kleur willen of bloemen of...
Kweet niet, het ziet er allemaal een beetje 'hard' uit :think:

Maar:
"Ieder zijn meug" zei de boer en hij at vijgen uit zijn pet :lol: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

29

Jol321 schreef:
Sweet Carolyn schreef:

Mooie en strakke taart, helemaal Brenda  :Y

Je haalt de woorden uit mijn "mond": echt jouw taarten en weer zo netjes! Ik blijf het zo kmap vinden met al dat zilver.

och Jo, dat valt wel mee hoor. op zich zit ik meer onder de glitter dan mijn taart en dat beetje wat je eventueel morst (oke ik zal mijn geheimpje maar verklappen) dat kan je zo weghalen met een siliconen kwastje, nee geen groene silli dit keer maar gewoon een geel kwastje  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Tom Poes schreef:

Ik vind het een prachtige taart en op-en-top Brenda-style!
(waar ik altijd een beetje jaloers op ben, als je zonder naam al weet van wie de taart is! Ik waai altijd een beetje met alle winden mee...)
Maar... heel eerlijk:
Ik wordt er niet echt vrolijk van!
Zou zelf toch liever wat meer kleur willen of bloemen of...
Kweet niet, het ziet er allemaal een beetje 'hard' uit :think:

Maar:
"Ieder zijn meug" zei de boer en hij at vijgen uit zijn pet :lol: !

scheelt wel veel in al die restjes kleur die je overhoudt  :lol:  ik snap wel wat je bedoelt met de kleur. maar ik denk dat de taarten op de foto's  harder overkomkomen dan ze in werkelijkheid zijn hoor, want mijn zwart is nooit diep zwart, ik maak het altijd een iets minder harde zwart (ziet er dan bijna uit als fluweel in het echie) ik ben zelf niet zo van de kleurtjes, wat niet wegneemt dat ik dat bij een andermans taart echt waanzinnig kan vinden hoor, integendeel. heel soms wil ik wel eens een uitstapje maken naar een andere kleur maar ik voel mijzelf hier gewoon lekkerder mee. en zo is er voor elk wat wils idd. :Y  ;)

31

Prachtige taart, alles zit er ook zo smetteloos op!  Geen veegje, geen krasje  :)   Zooooo knap!   Heel mooi  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

32 Laatst bewerkt door Lot (25-05-2012 10:35)

Weet je, ik vind het prachtig, zo mooi uitgewerkt en zo je eigen stijl, maar.... ik mis toch echt kleur, ik vind het zo jammer dat het zo zwart/grijs is. Natuurlijk is dit de smaak van het bruidspaar en die van mij. Ik zou zo graag iets zien met meer kleur en dan in dezelfde stijl. Ik hoop echt dat ik zo'n prachtige taart van jou eens zie in meer kleur, volgens mij zag ik al eens iets rozigs :+ .
Neemt niet weg dat de afwerking weer top is. :thumb:

edit: sorry Tom Poes ik lees jouw reactie dus nu pas, ik had ook gewoon kunnen schrijven dat ik het met je eens ben :o

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

33

Och wie weet doe ik wel eens iets in wat meer kleur. Maar dat mogen anderen ook wel doen hoor ;) ik ben zelf niet zo heel erg van de kleurtjes. Hooguit in bloemen. En roze vind ik ook nog wel leuk. Maar mensen komen ook speciaal hier voor naar mij toe, juist omdat ze dat gezien hebben en dat dus ook zelf willen. Ach wie weet doe ik nog wel eens gek. Ik word natuurlijk ook ouder en hoe ouder hoe gekker Eggen ze toch wel eens ;)

34

kwebbeltje schreef:

Och wie weet doe ik wel eens iets in wat meer kleur. Maar dat mogen anderen ook wel doen hoor ;) ik ben zelf niet zo heel erg van de kleurtjes. Hooguit in bloemen. En roze vind ik ook nog wel leuk. Maar mensen komen ook speciaal hier voor naar mij toe, juist omdat ze dat gezien hebben en dat dus ook zelf willen. Ach wie weet doe ik nog wel eens gek. Ik word natuurlijk ook ouder en hoe ouder hoe gekker Eggen ze toch wel eens ;)

Het is je eigen stijl en die is prachtig en natuurlijk komen mensen daarvoor speciaal voor naar jou, ik zou niet weten wie dit net zo mooi kan als jij.
Het is natuurlijk persoonlijke smaak, ik hou niet zo van zwart/wit. Ik heb vandaag een bruidstaart staan in wit/zilver , persoonlijk vind ik dat al snel gauw wat saai. Gelukkig kreeg ik van de bruidegom het boeket gemaild en daar zat roze in dus gelukkig wat zacht roze rozen erin kunnen verwerken.
Je moet ook achter je eigen ding blijven staan. Ik weet nog dat je een keer een taart moest maken met boetseersels en dat is gewoon niet jouw ding en daar wordt je dan niet gelukkig van.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

35

Maar helemaal wit lijkt mij ook trouwens wel erg gaaf ;) tja en vaak "zie" ik het ook niet zo voor mij met veel kleurtjes  :o En idd ik vind het het belangrijkste dat ik het helemaal naar mijn zin heb met het taarten en dat ik er zelf voor 100% achter sta ;)

36

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/550841_313680418716860_100002247126343_724675_1875804755_n.jpg

krehg nâh de blafhik... ik ken het âhk met kleuâh ;) woehahahaa nou wie weet is er toch nog hoop voor mij dames ;)

37 Laatst bewerkt door Hertje (28-05-2012 20:18)

Wat ontzettend knap en strak gedaan weer! :thumb:  :Y

:shh: Ook mijn smaak is het niet.
Hoeft ook niet om toch de kwaliteit ervan te kunnen bewonderen!

Je gekleurde ornament is ook vakwerk. :thumb:

Laat je niet gek maken en blijf trouw aan de stijl en de kleur waar jij je goed bij voelt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

38

wauw wat een werk!

39

Schitterende taart! Een echte Brennie, da's zeker! Heb je die 'onyx' steentjes met isomalt gedaan? Mooi glimmend!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

40

nee annemiek, gewoon met fondant en daarna de glaze spray van pme ;)
@ Hertje: zo met dat kleurtje vind ik het ook best wel leuk hoor ;) is wel weer eens wat anders toch? maar of ik dat in ene hele taart ook leuk vind? geen idee. de tijd zal het leren ;)
of niet whahaha