1 Laatst bewerkt door Mamsvandrie (22-05-2012 19:35)

Onderwerp: Hihi ik heb ook eindelijk een toef op m`n cc!!!

Al heeel lang niets gepost omdat ik er altijd zo van baalde dat ik weinig tot geen reactie kreeg, maar vandaag doe ik het maar lekker weer!.

Komt tie.......

Chocolade cc met sinasappelbotercreme toef!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWIOSPHI.jpg

ingezakte derrie????, maar smaakt wel lekker;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFJISO83.jpg

2

Re: Hihi ik heb ook eindelijk een toef op m`n cc!!!

ik vind hem mooi!!
Is het toevallig de mix van xenos? Ik heb vanmiddag mix gekocht daar, coho met sinaasappel.
Is ie lekker?

3

Heel herkenbaar je verhaal. Toe is echt mooi geworden.
Smaakcombi lijkt me heerlijk!

ik vind het ook leuk geworden

ziet er heerlijk uit!  :thumb:

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

6

mmmmm.... lekker en goed gelukt. Sorry dat je soms weinig terughoort. Er komen naar mijn idee soms wel heel veel berichtjes langs die weinig met taarten te maken hebben (rubriek babbel na...). Ik vind het juist leuk om vragen te beantwoorden of dingen van anderen te zien.

Tieneke

7

Lenney, dit is van een flesje extract van dlt. Hij is erg lekker!!!!

8

Mooie toef op je eerste foto! jammer dat hij wat ingezakt is. Lekker vrolijk kleurtje hoor! :D

En ik snap het hoor, ik heb dat ook; dan denk ik dat ik iets moois heb gemaakt waar ik wel wat reactie's op zal krijgen...maar nee hoor...heel weinig.
Maar goed, 't zal wel betekenen dat niet veel mensen het mooi vinden  :lol:

9

Nice! Ziet er lekker uit! Welk spuitmondje heb je gebruikt?

10

Hallo

ik vind ze ook leuk geworden.
smaken ze lekker??

groetjes marion

11

Ik heb een goedkoop spuitmondje gebruikt van de Blokker met zo`n zak erbij (ik gebruik nu wegwerpzakken met deze mondjes en dat gaat best!).

Hoe zorg ik dat ze niet inzakken???

12

Ziet er lekker uit! :)

13

Ik herken je verhaal ook, wel jammer hé. Bij mij gaat het ook zo hoor, ik hoop dat veel mensen hun mening geven en dat ik tips krijg, maar krijg meestal maar 1 of 2 reacties. Achja :)

Ik vind ze super gelukt en ze lijken me niet echt ingezakt hoor, tenminste dat zie ik toch niet op de foto :)
Doe zo verder zou ik zeggen, ze waren vast ook heel erg lekker!

groetjes
Karen

14

Ziet er inderdaad heerlijk uit. Voor het inzakken geen tips.

15

Mooie cupcakes.
Toeven zijn toch mooi gelukt.
( je bedoelt dat de toeven van de 2e foto ietsie lager zijn? Snel opeten is ook een oplossing :D ). Het is ook warm weer, dan word boter wat zachter.

Waren ze ook lekker?

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

16

Ireen, hahaha das ook een goeie!!! (oh oh en heb er gisteren twee op, moest proeven, burp......was echt misselijk!!!!)

17

hoi hoi,

Mooie toeven hoor ! Het is en blijft een kwestie van uitproberen en blijven doen! Ik ben zelf niet altijd tevreden met mijn toeven.

Ik heb gehoord dat als je je toeven hebt gemaakt, dan je cc's in de koelkast bewaren en een half uurtje voordat je het wil eten eruit halen. Anders neem je echt een hap harde boter...

Groetjes,
Simone

18

Wat een mooie,gezellige cc's! Ik vind je toefjes erg goed gelukt :)

19

voor mij ook heel herkenbaar van die reacties  :( . alleen de allermooiste creaties krijgen veel reacties valt me op.... nu heb je er wel veel  ;) .
ik vind jouw cupcakes + toef heel mooi. ik vind het zelf nog moeilijk om een mooie toef te spuiten. tegen het inzakken denk ik ook dat je ze het beste in de koelkast kunt zetten, dan wordt het harder. wel inderdaad tijdig eruit halen, anders is het weer bikkelhard.

20

hey,

mooie toef, jammer dat de ander in zijn gezakt, maar goed dat ze lekker waren toch!

ook ik herken mezelf in je verhaal en dat is de rede ook dat ik geen foto's hier plaats, ik heb ook een beetje het idee dat de "bekendere" baksters altijd veel reacties krijgen, jammer dat je er niet tussen komt maar goed het blijft een leuk forum voor tips en inspiratie

gr anke