Onderwerp: Bruidstaart voor mijn nicht
Voor mijn nicht en nu haar man mocht ik hun bruidstaart maken. Ondanks het plakkerige weer ben en ik tevreden met het resultaat.
Tips zijn welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn nicht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn nicht en nu haar man mocht ik hun bruidstaart maken. Ondanks het plakkerige weer ben en ik tevreden met het resultaat.
Tips zijn welkom 
Daar mag je zekertevreden mee zijn...!
Een prachtige taart...
Enkel zou ik het onderbord ook gedaan hebben....... maar dat is mijn persoonlijke smaak........ Het zilver vind ik niet passen bij het geheel... verder....... vind ik het een prachtige taart!!! Daar is/was je nicht vast heel blij mee!
Super taart!!!!
Vind je bloemen en je blaadjes helemaal geweldig!
Het onderbord, ja, dat had anders gekunt (zegt zij die nog nooit een onderbord bekleed heeft....) maar je taart is echt super.
Ze waren er wel erg blij mee zeker?
Ze waren er zeker blij mee.
Bedankt voor de complimenten en de tips.
Wauw, hartstikke mooi zeg, zeker je rozen !
Ik vind je rozen ook prachtig!
Ondanks ik niet zo van rood houdt op een taart vind ik deze

Heel mooi!!!
Wauw, mooi hoor. Hoe maak jij je rozen? En die blaadjes, zijn dat echte (die groene bedoel ik)? Zo niet dan heb je die ook wel heel erg mooi gemaakt.
Echt heel erg mooi!
Zeker je rozen.
Complimenten hoor!
Het onderbord zou ik ook bekleed hebben en dan een zelfde rode lintje langs de rand. Mja, over smaak valt niet te twisten 
Heel mooi 
Bedankt voor de complimenten.
De rozen en de blaadjes heb ik gemaakt van flowerpaste dus het zijn geen echte
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn nicht