Onderwerp: Marianne0802
Hallo iedereen. Ik ben een 44 jarige gehuwde huismoeder met twee kinderen in de leeftijd van 12 en 14 jaar oud. Zowel mijn man als ik en de kinderen zijn geboren Nederlanders maar wonen nu in het prachtige Belgisch Limburg, in Opoeteren. Mijn hobby's zijn natuurlijk eerst mijn gezin, onze twee schapendoezen en mijn Tinker. Nu is er een hobby bij gekomen...namelijk bakken. Mijn dochter van 14 vind het super om cupcakejes te bakken en nu ook om die te decoreren. Nu is er op 2 juni schoolfeest op de school van mijn zoon. En jawel..daar is een bak wedstrijd, met het thema circus.. Nu willen mijn dochter en ik daar aan meedoen..De ideeen zijn geboren..maar nu nog de uitvoering hihi..Maar dat gaat helemaal goed komen met al die tips en ideeen die ik hier kan lezen en zien. Christel wil cupcakejes gaan maken met clowns gezichtjes en ik wil de circus tent na gaan maken die op de poster staat van het school feest...
Dus ik ga nu een vers bakkie koffie maken en dan ga ik eens heerlijk zoeken op jullie forum...Dus word vervolgt.
Gr Marianne