1

Onderwerp: De zoet en zo challenge taart van de "cakepoppetjes"

We hebben erg veel lol gehad tijdens het maken van de taart!
We hebben beide challenges gewonnen, de smaaktest en Anna ook de vaardigheidstest! Daar zijn we super trots op.
Uiteindelijk zijn we 3e geworden.

Onze taart was een bananen cake met gember en kaneel en verschillende noten, afgesmeerd met ganache.
Hij was meer dan een meter hoog ;)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545922_429672633718739_220621541290517_1599457_1628633111_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/577467_172898862836842_119438044849591_227953_939090301_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/75210_172898649503530_119438044849591_227948_719581243_n.jpg

anna's schilderkunst

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUVINZEB.jpg

en met dank aan Ruud die em op zn plek heeft gezet ;)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/405099_454379701254989_348728445153449_1735327_661550503_n.jpg

2

Re: De zoet en zo challenge taart van de "cakepoppetjes"

Wat apart zeg erg leuk!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

3

Jaaaa, daar is 'ie dan eindelijk! Het was echt geweldig leuk om samen met jou een taart te maken. Een beetje chaotisch, maar vooral hilarisch. Moeten we zeker nog eens doen! :D

Wat een resultaart!!!  :D
Heel erg leuk en natuurlijk gefeliciteert met jullie derde plek!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

5

dank je :)

Toffe taart en hij klinkt ook nog eens goddelijk lekker...
Receptje...?  :D

Life is what you bake it.

7

Wauw wat een creatie!

Gefeliciteerd met de derde plaats inderdaad. Echt heeeel gaaf. En meer dan een meter hoog, pfoe! Ik zou 'm niet durven verplaatsen, hihi!

Groetjes,
Marieke

8

Dat durfden wij ook niet! Daarom loopt Ruud daar het gevaarte te versjouwen ;)

9

Wat leuk, om jullie taart ook hier te zien en erover te lezen. Ik vind het een kunstwerk! Heel gewaagd zo hoog en wat een leuke details. En jullie outfit was helemaal geweldig!

Groet, Jolanda

10

haha die oufits hebben we te danken aan Jadzia, die heeft ze speciaal gemaakt :D

11

Noompie schreef:

haha die oufits hebben we te danken aan Jadzia, die heeft ze speciaal gemaakt :D

Van alle markten thuis, dus ! Leuk.

Ik heb nog een leuke foto van het MTF van november. Weet niet of je die ooit al had gezien?

http://tielemans.smugmug.com/Events/Megataartenfestijn-2011/i-3kdwqwr/0/M/445-M.jpg

Groet, Jolanda

12

Wat super leuk zeg!

Zoals Rudolph zegt; Een goede taart is de zonde altijd waard!

13

Wat super leuk zeg!

14

Wat super leuk zeg!

15

Wow, helemaal GAAF!!

16

Ja, daar is dan de taart. Ik vind hem helemaal super en hij was heerlijk. In het echt zag de taart nog veel mooier eruit.
Ik zie ook echt jullie stijl erin terug :thumb: Knap werk geleverd.
En wat was het leuk om met jullie en het andere team de challenge aan te gaan. Ik heb genoten van jullie.

17

Jol321 schreef:
Noompie schreef:

Van alle markten thuis, dus ! Leuk.

Ik heb nog een leuke foto van het MTF van november. Weet niet of je die ooit al had gezien?

http://tielemans.smugmug.com/Events/Megataartenfestijn-2011/i-3kdwqwr/0/M/445-M.jpg

haha nee! nog nooit gezien haha! thnx!

18

@lice schreef:

Ja, daar is dan de taart. Ik vind hem helemaal super en hij was heerlijk. In het echt zag de taart nog veel mooier eruit.
Ik zie ook echt jullie stijl erin terug :thumb: Knap werk geleverd.
En wat was het leuk om met jullie en het andere team de challenge aan te gaan. Ik heb genoten van jullie.

Dank je! Het was echt super om mee te doen! Ik vond het ook super dat jullie er waren! En terecht winnaars!!!

19

hij is zo leuk! hij is mega hoog, een echte uitdaging om die zo staand te houden :thumb:  hij is ook lekker vrolijk, je kunt dan ook zien dat jullie er met veel plezier aan gewerkt hebben :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

20

kwebbeltje schreef:

hij is zo leuk! hij is mega hoog, een echte uitdaging om die zo staand te houden :thumb:  hij is ook lekker vrolijk, je kunt dan ook zien dat jullie er met veel plezier aan gewerkt hebben :Y

Dat hebben we zeker! Het was zo een leuke dag! Hij moest eigenlijk nog veel voller en drukker worden. We gingen voor "hysterisch"... dat past wel een beetje bij ons ;)

21

Jadzia schreef:
kwebbeltje schreef:

Dat hebben we zeker! Het was zo een leuke dag! Hij moest eigenlijk nog veel voller en drukker worden. We gingen voor "hysterisch"... dat past wel een beetje bij ons ;)

:lol:  :lol:  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Jadzia schreef:
kwebbeltje schreef:

hahaha dat was inderdaad de bedoeling.. is best gelukt zeg ik zo... dat wij hysterisch waren bedoel ik ;)

23

De taart zelf ziet er toch ook redelijk hysterisch uit! Goed, het had erger gekunt... maar de boodschap komt wel over, toch? :D

24

Vind hem te gek gaaf.......... :lol:

25

dank je :)