1

Onderwerp: Decoratie Gooische Vrouwenavond?

Hoi dames,

Ik zou jullie advies goed kunnen gebruiken !
Volgende week woensdag sta ik op een kleinschalige Gooische Vrouwenavond, met tassen, sieraden, kleding etc. Ikzelf sta er met een dummietaart en 2 aansnijtaarten. Een andere dame staat er met haar bedrijf met cupcakes en workshoppromotie.

Nu wil ik de vierkante aansnijtaarten eenvoudig decoreren, al is het maar door tijdgebrek tussen nu en volgende week woensdag ;), maar WEL een sjieke uitstraling geven. Een dummietaart wordt zwart-lichtblauw, de andere weet ik nog niet, dus voor de aansnijtaarten zou het liefst niet iets met zwart moeten zijn. De uitnodiging is bruin met goud, dus dat is misschien iets voor 1 taart? maar dan de andere nog :)

Hebben jullie ideeen? Alvast bedankt voor jullie hulp !

Groetjes, Conny

2

Re: Decoratie Gooische Vrouwenavond?

Chaneltaart met -logo?

3

Dat is al een hele goeie Annick, bruin met ruitjes en parels en chanel-logo. dankjewel !

Nu nog eentje.... :D

Groetjes, Conny

4

Nog iemand anders ideeen?

Groetjes, Conny

5

oeeeh leuk! Uhm, ben nog maar een beginnertje hoor dus het kan zijn dat mijn idee nergens op lijkt...en ik weet ook niet of dat te boetseren is, of anders om te puzzelen

Misschien dat je een paar paspoppen kunt maken met mooie jurken, en dan hier en daar bijvoorbeeld parelkettingen? glitter/glamour tasjes erbij..Wat je allemaal in zo'n boutique vind zeg maar...

En dan de kleuren, hmm. bruin met goud? of (wat donkerder) rood met goud of zilver?

Misschien heb je er wat aan..

Op pinterest kom je de meest waanzinnige en chique taarten tegen in enkele seconden.  En je hebt er meteen een nieuwe verslaving bij, ik wil niet mijn facebook maar mijn pinterst steeds in de gaten houden.  :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

7

Kaleightje: dat klinkt geweldig, maar ik zoek een eenvoudige decoratie, door tijdgebrek :). En ook omdat het puur aansnijtaarten zijn. De uitgebreidere taarten kunnen ze in mijn album bekijken en ook mijn dummie wordt uitgebreider gedecoreerd.

Zoethoudertje: ik zal eens op pinterest gaan kijken, bedankt voor de tip !

Groetjes, Conny

8

De kleuren lila en zilver zijn ook mooi samen.
De taart kan dan lila en een paar mooie grote en kleine zilvere bloemen erop; kan best chique staan =)!

9

goed idee, veeeer !

Groetjes, Conny

10

=). Heb je de taart al gemaakt? & is die gelukt? Lees een beetje laat =$..