1 Laatst bewerkt door JessyDP (20-05-2012 15:38)

Onderwerp: Prima ballerina à la Debbie Brown

Ik denk wel dat deze hier hoort, aangezien de ballerina toch ook een taart is...

Ik ben al een poosje niet meer op de site geweest (heb ook een hele tijd niets meer gemaakt) maar deze wilde ik toch wel heel graag laten zien!

https://public.blu.livefilestore.com/y1pMs0kZzTGY6es7NtC44__IQxg4rTOnK_wBum9-6608tEPTq8zkMmc6a82AOKS3EOEyV0QZXz5aMSCIQMWdket-w/DSC03762.JPG?psid=1

https://public.blu.livefilestore.com/y1pNVyKeA1_Il1sQEYJCHdyl1_-quxKn040GxYh-WJvbseBGAo7IB8tKkyJ2dVmW6nHlsP5PWFvXi__CVHxjlwRTQ/DSC03768.JPG?psid=1

Tips en commentaar zijn altijd van harte welkom...!

Groetjes,
Jessy

Een welgemeende glimlach is als een straaltje zonneschijn op een donkere dag...

2

Re: Prima ballerina à la Debbie Brown

Supermooi!  :thumb:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Wauw!!!!!!! Echt heel erg mooi!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

4

bedankt...

Ben er zelf best trots op...!

Groetejs,
Jessy

5

Heel mooi :Y  :thumb:

6

prachtig :Y

7

Dat is een supermooie taart zeg, wat een werk....

Diepe buiging en  :thumb:

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

8

Hij is super gelukt! Ik heb het boek van debbie Brown en vind m echt fantastisch! Maar ik taart nog maar heel kort en boetseren vind ik super moeilijk..dus ik waag me er nog niet aan, maar des te meer geniet ik van de foto! Heel erg mooi!

9

zo die is leuk gelukt, jammer dat je niet nog meer fotos hebt! had graag je rokken van voren gezien!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

10

Hier op vraag nog wat meer fofotjes...

Veel plezier...

https://public.blu.livefilestore.com/y1pW4JsCHH6JKNaiJja4lVi9WIa5CbJhXcj3aoecKLHqW3PnIpRJnnkKt13V6zZWYm9TZ6BgMwJv5Hw43OYVTOwiw/DSC03761.JPG?psid=1

https://public.blu.livefilestore.com/y1pPICf62TamwbgM15-ieOhKmWI-776xGGet9h2lkwCylITYwHtuQQILzbOog4Blem4mXImqTtwj8hTwDtf-n67xg/DSC03764.JPG?psid=1

Tips en commentaar zijn altijd van harte welkom...

11

Eerste gedachten: oh wauw die is mooi.
Tweede gedachten: jezus die rok is hoog.

Maar al is hij erg hoog, hij blijft super mooi.

12

De rok is inderdaad hoog, maar als je bedenkt dat het de bedoeling was dat die mee naar school moest, voor een klas van 30 kinderen, kan je misschien begrijpen dat ik de rook niet lager wilde maken...

Achterafgezien had ik het wel kunnen doen, want de juf kreeg het niet over haar hart krijgen om ze aan te snijden :) en hebben ze enkel de onderste taart aangesneden,... Maar ja, dat weet je niet op voorhand hé... ;)

13

Wauw zeg wat een mooie taart!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

14

Ziet er prachtig uit, mooi gedaan hoor......... :thumb:

15

JessyDP schreef:

de juf kreeg het niet over haar hart krijgen om ze aan te snijden :) en hebben ze enkel de onderste taart aangesneden,... Maar ja, dat weet je niet op voorhand hé... ;)

Haha dat is nog een groter compliment, en ondanks de hoge rok is hij super. Je ziet het alleen niet af aan de eerste foto en dat vond ik wel grappig :)

16

Haha dat is nog een groter compliment, en ondanks de hoge rok is hij super. Je ziet het alleen niet af aan de eerste foto en dat vond ik wel grappig :)

Dat vond ik oook...! Ik was er stiekem echt wel blij om dat ze terug is..! Ze staat nu in de glazen kast. Ik hoop dat de cake netjes opdroogt en niet gaat schimmelen of zo met dit weer....

Groetjes,
Jessy