1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (20-05-2012 15:49)

Onderwerp: lekker dramatisch!

helaas ben ik ivm ernstig tekort aan uren in een dag steeds minder te vinden op dit geweldige forum waarvan ik zoveel heb geleerd, mijn excuses daarvoor.... ik wil mij nog altijd wel aan mijn belofte houden dat ik, ook al heb ik nog maar weinig tijd over om op dit forum steeds te kijken en te reageren zoals ik vroeger deed, ik wel mijn taartjes en freubelwerk blijf plaatsen...

deze heerlijk dramatische taart was een genot om te maken ;) ik mocht natuurlijk gewoon mijn gang gaan, tja dan krijg je een taart vol drama, zwart wit en zilver en beetje lekker barokstijl. natuurlijk een gaaf projectje om mijn nieuwste met silli creations eigen gemaakte molds nu eens te zien op een taart :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/485800_308786452539590_100002247126343_712348_870584093_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: lekker dramatisch!

Ik vind hem mooi, vooral de onderste laag is erg mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Wauw, echt prachtig!!!!!!
Maar al jou taarten zijn altijd echt super mooi.

Groetjes Marianne

4

vind het echt heel mooi :thumb:

wat ik me alleen altijd afvraag heb je het van te voren in je hoofd of is het meer van go with the flow

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

5

dank jullie wel!
@marijetje: meestal heb ik wel een globaal idee in mijn hoofd, maar gaande weg verander ik altijd wel een beetje, soms omdat mijn idee niet zo leuk staat als ik dacht, soms omdat iets toch niet past, soms omdat mij dan ineens iets anders in gedachten schiet en soms is het hele idee gewoon nog niet af en komt dat er ter plekke wel uit :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

amaj zeg hij is gewoonweg schitterend !!!!
Groetjes Fanny

7 Laatst bewerkt door ireen123 (20-05-2012 15:56)

Heel erg mooi zeg, schitterend geheel
Hoe heb je die onderste taart gedaan?
Zijn geen plooien?
Wat heb je onder de fondant geduwd?

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

Echt heel gaaf. Supermooi. Hoe maak je die onderste taart?

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

Pffffff wat is hij weer mooi!!!!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl