1

Onderwerp: Rigje stelt zich even voor

Hoi allemaal,

Bij deze ook een kleine kennismaking van mij :) Ik ken de site al veel langer maar ik ben pas recent echt bezig gegaan met het maken van taarten.

Ik was druk bezig met afstuderen en om even stoom af te blaten ben ik begonnen met bakken. Omdat je de standaard cupcakes, koekjes en brownies op gegeven moment wel gezien hebt.. Ben ik mezelf gaan leren om wat uniekere baksel uit mijn keukentje te toveren. Dat gaat best redelijk.

Twee weken geleden heb ik een workshop bekleden gedaan. Helaas was dit met marsepein. Toch net even anders dan de fondant die ik zelf in huis heb. Maar ik red me hier redelijk mee.

Zover heb ik eigenlijk nog niet zoveel gemaakt maar het begin is er. Ik heb nu 3 taarten bekleed, en 1 versiert met een eerste probleersel "piping".

Ik heb wel een groot probleem met de vraag waar ik toch met al die taarten en cupcakes naartoe moet :P Zelf heb ik een maagoperatie gehad en eet ik mijn taarten niet of nauwelijks zelf op!

Any! Tijd om verder te surfen en vast nieuwe ideetjes op te doen. Als je directe vragen aan me hebt, schroom niet om deze in dit topic te vragen.. Hoort ten slotte allemaal bij het voorstellen!

Liefs en groetjes!

Zoals Rudolph zegt; Een goede taart is de zonde altijd waard!

2

Re: Rigje stelt zich even voor

Welkom en wat jammer dat je zo weinig van je eigen creaties kunt eten. Ik zelf eet ze niet vanwege de lijn, dus ik zit ook altijd met de vraag wie wil mijn probeersels eten. Ik weet gek genoeg altijd wel iemand te vinden... haha.

Maar welkom dus, en bak ze!

3

Re: Rigje stelt zich even voor

Ah! Ik wil hier nog even aan toevoegen: Ik woon momenteel tijdelijk in wassenaar tot ons appartement in Den Haag klaar is.
Ik zou het heel leuk vinden eens op een freubelavondje te verschijnen :)
Ik ben eigenlijk niet zo dapper.. Maar wil graag beter worden en volgens mij leer je op zulke freubelavondjes heel wat bij..

Dus als je in omgeving wassenaar/den haag eens een avondje organiseert.. Denk dan ook eens aan mij:D

Zoals Rudolph zegt; Een goede taart is de zonde altijd waard!