1

Onderwerp: Voorstellen: Sanne

Hallo,
ik ben Sanne, 34 jaar en moeder van een dochter van 2,5 en zwanger van ons 2e kindje.

Ik heb altijd al van die mooie, lekkere taarten willen bakken, maar het kwam er maar nooit van.
Ik heb een paar jaar lang bij speciale gelegenheden taarten gekocht bij een mevrouw die hier haar werk van had gemaakt.
Ze waren altijd zó waanzinnig lekker en zo mooi versierd. Dus ik was erg blij met haar!
Helaas moest ze wegens omstandigheden begin dit jaar stoppen. En aangezien ik die taarten niet wil missen (en ik vind zo'n taart voor bijv. de verjaardag van kinderen veel mooier en orgineler dan zo'n hema taart o.i.d.), moet ik er nu dan toch maar aan geloven.

Ik vind het heerlijk om te bakken, maar verder dan koekjes, "gewone" taart of cake, of appeltaart o.i.d. kom ik niet.
Dus was het tijd om mij hier aan te melden!

Ik hoop dat ik een eind kom met deze site en vind het super handig dat er uberhaupt zo'n uitgebreide site is!!

Groetjes Sanne.

2

Re: Voorstellen: Sanne

Leuk verhaal! Welkom op het forum, hopelijk vind je het net zo leerzaam, nuttig en gezellig als iedereen hier!

Ps. Heb je al een taart gemaakt, of moet je nog beginnen? :)

Groetjes,
Marieke

Waarschuwing: Deze hobby is uiterst verslavend!!! Dus let op.... Haha. Heel veel succes. Enjoy!!!!

4

Dag Amber06, ik heb je even gemeld. Je vraag hoort thuis in een andere rubriek, namelijk Bakken voor anderen.
In dit onderwerp stelt Sanne zich voor. Welkom Sanne! :) En veel plezier op dit forum!

Het helpt om de sticky's te lezen, waarin de regels van het forum staan.

5

Welkom Sanne en veel plezier met deze leuke hobby!

Ik zal het marketing bericht ook even melden dan wordt dat vast weggehaald!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

6

Leuk, jullie antwoorden, bedankt! Een welkome ontvangst!
Ik ben nog niet aan het bakken geslagen, mijn agenda is bijna dagelijks volgepland (óf het is te mooi weer :) ), dus even tijd zoeken en als eerste deze site uitpluizen!
Morgen heb ik fijn tijd om het laatste te ondernemen!

Groetjes Sanne.