Re: Dragonfly cake workshop resultaat
Schitterend...die libelles....zo mooi!!!

Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dragonfly cake workshop resultaat
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schitterend...die libelles....zo mooi!!!

Prachtig ! Heb je geen close-up foto ?
bij deze:)
Dit is echt super moooooiiiiii!!!!!
Ik blijf kijken...
Dit is echt super moooooiiiiii!!!!!
![]()
Ik blijf kijken...
Bedankt! Ik ben ook erg blij met het resultaat. Dit is echt mijn stijl.
ohhh je laatste foto's zijn qua kleur zoveel mooier.. Ik hoop dat je thuis nog een paar echt geweldige foto's van deze geweldige taart hebt kunnen maken! Petje af!! 
Ik sluit me aan bij de rest,mooi gemaakt! 
Prachtig!!
Heel gaaf!!
Ik zit met open mond vliegen te vangen hier.......apart en super mooi!
echt heel gaaf.. een klein kunstwerkje!!
......................................................................................... sprakeloos
Hi workshop buuf...
Helemaal heel thuis gekomen dankzij je lieve zus?
Hier ook alles heel overgekomen en inderdaad een hele gave dag met Kelvin Chua.
Er was veel commentaar hier op het forum dat men maar niet kon begrijpen dat deze workshop ook geschikt was voor beginners...
Ligt echt aan de leraar of hij/zij geduld en welwillendheid heeft om beginners met icing hier bij te helpen en geloof me... Kelvin was voor iedereen een fijne leraar beginner of niet.. iedereen had een prachtig resultaat.... echt geweldig dat dit zo in een dag in elkaar kwam te staan zonder uitloop!
Weer eens een andere stijl! Erg leuk!
Jessyca!
Het is...., HET IS pracccchtiggg!
Ik heb in je blog gescrijven /reactie/ Groetjes!
Wauw...prachtig!
gaaaaaaaaaaaaaf!
Hi workshop buuf...
Helemaal heel thuis gekomen dankzij je lieve zus?
Hier ook alles heel overgekomen en inderdaad een hele gave dag met Kelvin Chua.Er was veel commentaar hier op het forum dat men maar niet kon begrijpen dat deze workshop ook geschikt was voor beginners...
Ligt echt aan de leraar of hij/zij geduld en welwillendheid heeft om beginners met icing hier bij te helpen en geloof me... Kelvin was voor iedereen een fijne leraar beginner of niet.. iedereen had een prachtig resultaat.... echt geweldig dat dit zo in een dag in elkaar kwam te staan zonder uitloop!Weer eens een andere stijl! Erg leuk!
Ik vond het ook prima te doen voor een beginner. Ben zelf ook nog niet naar zoveel workshops gegaan dus ben ook een beginner wat technieken betreft. Het was echt super leuk en gezellig.
Super Gaaf!
Wat een prachtige stapel zeg!
Supermooi! En ook de kleur vind ik geweldig!
Prachtig!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dragonfly cake workshop resultaat