1

Onderwerp: Wat een stress.....bruidstaart wit met rode hartjes

Vorige week deze taart in Amsterdam afgeleverd, voor een oudklasgenoot...anders had ik het nooooooit gedaan! Wat een stress, amsterdam is voor mij anderhalf uur rijden.

Dus tempexboxen geregeld, koelelementen met ductape er in geplakt, extra fondant enz enz mee. Daar opbouwen, krijg je nog commentaar van zo'n cateringmuts....is dat een taart, echt niet...sta je dan met je goeie gedrag.

Gelukkig had ik hulp en met z'n tweetjes hebben we de taart opgebouwd en versierd, erbij hoorden nog 40 cc's.

Het bruidspaar was erg tevreden. taart is dubbel bekleed met marsepein en satinice. Vulling standaard, maar lekker, banketbakkersroom en aardbeienvlaaivulling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YCZZCWCU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CCOIUVY-D.jpg

Groetjes Leonie

2

Re: Wat een stress.....bruidstaart wit met rode hartjes

Ziet er goed uit.

Was het commentaar niet heel positief bedoeld ? Dat de taart zo mooi was dat ze niet geloofde dat het een echte was :Y

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

3

movin schreef:

Ziet er goed uit.

Was het commentaar niet heel positief bedoeld ? Dat de taart zo mooi was dat ze niet geloofde dat het een echte was :Y

Nee... :D was niet een hele snuggere dame...

Groetjes Leonie

4

Hij is erg mooi.

En zulke mensen zitten er altijd wel tussen. Als het bruidspaar de taart maar mooi en lekker vond. Toch  ;)

5

Ik kan me niet voorstellen wat de 'cateringmuts' zou bedoelen. Is een hele leuke taart!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

heel mooi!

7

Heel mooi! Wat betekent dubbel bekleed? 2x een laag fondant eroverheen?

Wat een schat van een taart met al die hartjes. Én moedig om met die hitte zo'n rit te maken. Klinkt alsof je goed voorbereid was.

En inderdaad; dubbel bekleed, doe je dat vaker? Of was het speciaal verzoek? Ik weet dat dat traditioneel Engels is om te doen, maar is het ook lekker..  :think: Ik denk dat ik het wat machtig zou vinden. Je kunt er wel lekker strak door bekleden!  :Y

9

ik vind het een hele mooie bruidstaart, zo lief met al die hartjes!
en petje af hoor, ik zou het niet durven de hele boel vervoeren naar Amsterdam!

10

ik heb de taart idd eerst met marsepein bekleed en daarna met satinice fondant. Reden was dat het bruidspaar marsepein wou en ik het liefst een spierwitte taart wou maken....vandaar. compromis ;)

Beide lagen dun gehouden, was niet machtig, wel errug lekker!

Groetjes Leonie

11

Hartstikke mooie taart !

Groetjes, Conny

Heel mooi  :thumb: ,  de cupcakes hebben de reis ook prima overleefd zo te zien, zou  ik geloof ik net zo spannend vinden als de taart met die toef erop. Of heb je dat daar gedaan?

13

Hij ziet er wel erg leuk uit, maar zo een lange rit met bruidstaart is wel even zweten.......

14

je taart ziet er erg mooi uit! :Y

maar ik vind het wel een beetje vreemd dat je twee lagen ( marsepein en fondant) doet omdat jij dat mooier vind!
bruidspaar wil marsepein en jij wilt wit?!?!?

maar klant is toch koning?  als het bruidspaar marsepein wilt dan ga je toch daarvoor?
ik wil niet raar overkomen hoor , want ik vind een witte bruidsaart ook veel mooier , maar ik heb wel zoiets van het is DE DAG van het bruidspaar dus als zij marsepein willen dan krijgen ze dat toch.

sorry voor mijn commentaar
nogmaals :

je taart is erg mooi geworden!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

15 Laatst bewerkt door Emmalientje (03-06-2012 12:11)

spidygirl schreef:

maar ik vind het wel een beetje vreemd dat je twee lagen ( marsepein en fondant) doet omdat jij dat mooier vind!

maar klant is toch koning?  als het bruidspaar marsepein wilt dan ga je toch daarvoor?
ik wil niet raar overkomen hoor , want ik vind een witte bruidsaart ook veel mooier , maar ik heb wel zoiets van het is DE DAG van het bruidspaar dus als zij marsepein willen dan krijgen ze dat toch.

nogmaals :

euh, bruid is een vriendin van me...dit zoals gezegd in goed overleg gedaan.

Ik ga echt niet zomaar fondant gebruiken als het bruidspaar marsepein wil, zelf wilden ze ook een witte taart, vandaar dat we het zo hebben gedaan.

De bruid is een vriendin, de taart dus ook een vriendendienst. Zouden het voor mij vreemden zijn geweest is het een heel ander verhaal.

Groetjes Leonie

16

Emmalientje schreef:
spidygirl schreef:

nogmaals :

Ik ga echt niet zomaar fondant gebruiken als het bruidspaar marsepein wil, zelf wilden ze ook een witte taart, vandaar dat we het zo hebben gedaan.

De bruid is een vriendin, de taart dus ook een vriendendienst. Zouden het voor mij vreemden zijn geweest is het een heel ander verhaal.

hihi
heb ik misschien niet goed gelezen dan? :s
ik vond het al zo raar dat als iemand marsepein vraagd je er ook fondant op doet,
SORRY VOOR MIJN COMMENTAAR!

en toch vind ik je taart erg mooi!!!!!!!
mag ik je foto opslaan voor ideeen
fijne zondag!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

17

spidygirl schreef:
Emmalientje schreef:
spidygirl schreef:

nogmaals :

hihi
heb ik misschien niet goed gelezen dan? :s
ik vond het al zo raar dat als iemand marsepein vraagd je er ook fondant op doet,
SORRY VOOR MIJN COMMENTAAR!

en toch vind ik je taart erg mooi!!!!!!!
mag ik je foto opslaan voor ideeen
fijne zondag!

is al goed! tuurlijk mag je 'm opslaan, ben vereerd :D

Groetjes Leonie