Re: Kleine parade
Ik denk ook dat er minder gereageerd wordt omdat er ondertussen zoveel facebook-groepen zijn waar wel heel veel gereageerd wordt. Ik denk dat het zich allemaal een beetje verplaatst heeft. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleine parade
Ik denk ook dat er minder gereageerd wordt omdat er ondertussen zoveel facebook-groepen zijn waar wel heel veel gereageerd wordt. Ik denk dat het zich allemaal een beetje verplaatst heeft. 
jéeeee Nicole,ben ff druk geweest en loop gelijk achter,WAANZINNIG weer wat jij hebt gemaakt
kan nog veel meer zeggen,maar er staat al heel wat,gewoon superrrrr
groetjes Carla
hé Nicole lees nu pas rest,ik reageer altijd eerst op de taart en ga achteraf pas lezen
,maar je weet ik ben één van je fans en je gaat me toch niet in de steek laten hoor,leer altijd zo veel van jouw dus A..U.B. blijven 
Nou Nicole....je zit al op 3 pagina's ... misschien toch maar niet stoppen
.
Geintje he!! Je weet het ik vind je taarten altijd fantastisch!!! Je poppetjes hebben altijd van die menselijke trekjes. Heel knap vind ik dat!!!
Tja en het aantal reacties...het komt idd denk ik door Facebook...daar zitten tegenwoordig toch echt heel veel taartmutsen
. Moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig ook weinig op DLT te vinden ben. Er worden zoveel taarten gepost...ik heb er jammer genoeg de tijd niet voor om ze allemaal te bekijken , laat staan om er op te reageren.
Maar geniet gewoon van het maken van de taarten...af en toe een periode inlassen van rust, dan geniet je er des te meer van om daarna weer een prachttaart voor iemand te mogen maken.
BTW...deze taarten zijn ook weer stuk voor stuk prachtig...(vooral het ontwerp van de Biebertaart
)
Groetjes Leonie
Geweldig, ik zou willen dat ik dat al kon. Niet stoppen hoor!
Nou Nicole....je zit al op 3 pagina's ... misschien toch maar niet stoppen
![]()
![]()
.
Geintje he!! Je weet het ik vind je taarten altijd fantastisch!!! Je poppetjes hebben altijd van die menselijke trekjes. Heel knap vind ik dat!!!
![]()
![]()
Tja en het aantal reacties...het komt idd denk ik door Facebook...daar zitten tegenwoordig toch echt heel veel taartmutsen
![]()
. Moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig ook weinig op DLT te vinden ben. Er worden zoveel taarten gepost...ik heb er jammer genoeg de tijd niet voor om ze allemaal te bekijken , laat staan om er op te reageren.
Maar geniet gewoon van het maken van de taarten...af en toe een periode inlassen van rust, dan geniet je er des te meer van om daarna weer een prachttaart voor iemand te mogen maken.
BTW...deze taarten zijn ook weer stuk voor stuk prachtig...(vooral het ontwerp van de Biebertaart
![]()
![]()
![]()
)
Groetjes Leonie
Dank je wel Leonie...maar beter goed gejat als slecht verzonnen hé
Jammer genoeg hou ik zo niet van facebook en ik heb me vorig jaar dan ook uitgeschreven.
Trouwens allemaal bedankt lieve dames voor jullie bemoedigingen

leonietje schreef:Nou Nicole....je zit al op 3 pagina's ... misschien toch maar niet stoppen
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Groetjes Leonie
Dank je wel Leonie...maar beter goed gejat als slecht verzonnen hé
![]()
Jammer genoeg hou ik zo niet van facebook en ik heb me vorig jaar dan ook uitgeschreven.
Had je ook nog nooit voorbij zien komen op FB Nicole...toch maar weer inschrijven...is best gezellig daar hoor

Neeeeeh niet stoppen hoor!! Veel te zonde van dit talent
Supertaarten weer
Lekker een vakantie-tje inlassen dan..... Krijg je misschien weer meer zin na genoeg vitamine V 
Jeetje! Geweldige taarten weer, vooral die onderste! En dan lees ik ineens dat je denkt aan stoppen???????? Wat zonde van zo'n talent! Je weet dat ik al lang fan van je taarten ben!
En het forum? Ach ik krijg met mijn minimale talentje zo weinig reacties, dat ik niet eens alles meer post. Op Facebook zitten tenminste leken die wel kunnen waarderen wat ik doe en daar trek ik mij dan aan op
Daarbij komt dat er nu zo veel mensen op het forum zijn, dat ik ook een heleboel mis, het lijkt haast meer op twitteren
Maar het vermindert gelukkig niet mijn plezier aan taarten maken, daarom doe ik ook geen tot nauwelijks opdrachten
Ik hoop dus echt dat je niet stopt, maar ik kan me wel voorstellen dat je mindert, maar dat kun je natuurlijk helemaal zelf bepalen. Het woordje nee heeft één letter meer dan het woordje ja, dus het kost iets meer moeite 
Ik vind je taarten geweldig! Je kan ook zo mooi boetseren.hopelijk heb je nog plezier aan? Je maakt mensen echt blij met zo mooie taarten van jou!
Nou Nicole het zijn weer toppertjes hoor
Gewoon wat minder aannemen dan komt de zin ook weer terug
En wat betreft het forum,heel veel van de oude garde zie ik niet meer en mischien om dezelfde reden.
Ikzelf ben ook wel wat minder hier en meer op facebook aan het neuzen 
Dank juliie wel
Ja Daantje misschien moet ik maar eens gaan kijken op facebook ....
we zullen nog wel zien!!! 
Nicole gewoon erbij doen tis best gezellie met al die taartjes hoor 
Mens laat me niet schrikken! Je moet echt niet stoppen hoor!
Maar ik sluit me wel aan bij enkele dingen die gezegd zijn..
zeker het stukje prijs omhoog doen (ik weet wel niet wat je vraagt ) maar ik heb dit ook gedaan afgelopen januari, en ik merk wel dat ik iets minder opdrachten heb, maar de opdrachten zijn wel groter en leuker!
Prachtige taarten, het zou zonde zijn als je hiermee stopt!
Neeeeee, niet stoppen!
Je kan het zo mooi, en vind het al super dat je doorgegaan bent.. (van laatst)
en je hebt zelfs beroemde klanten!
Misschien moet je anders ook maar weer meer workshops gaan geven, in klei ofzo
, dat kan je heel goed
en ook gezelliger dan altijd maar in je eentje taarten
Neeeeee, niet stoppen!
Je kan het zo mooi, en vind het al super dat je doorgegaan bent.. (van laatst)
en je hebt zelfs beroemde klanten!Misschien moet je anders ook maar weer meer workshops gaan geven, in klei ofzo
, dat kan je heel goed
en ook gezelliger dan altijd maar in je eentje taarten
Dat zijn lieve woorden van je

Ben jaloers op je boetseersels. Knap hoor. Een hele mooie taarten parade. Tip is om voor je zelf een balans te zoeken in het taarten maken voor anderen. Het is een hele mooie en lekkere hobby en blijf dat ook zo zien. 
Nicole! Jij! Stoppen! Nee toch zeker....
Dat zou echt doodzonde zijn, je maakt echt onwerkelijk mooie taarten en je boetseersels zijn ongeëvenaard! ...
Maar tegen je zin taarten maken is natuurlijk ook niet leuk... Misschien idd iets minder doen zodat je er ook weer van kan genieten..
Zou het echt doodjammer vinden....
Talenten zoals jij moeten doorgaan , misschien wat minder taarten maar niet stoppen, kan door tijd gebrek niet altijd reageren , maar ben super fan van jouw taarten , wat mij betreft hier bij de top 3 
Aaaaaaaaaaaaaaaaaach wat een lieve woorden allemaal en Wendy en Ellen dat doet me toch wat hoor

Heyyyyyyy Nicole. ik haal 'm weer even omhoog hoor, had ze gemist
Ze zijn weer GEWELDIG meis, absoluut GEWELDIG mooi, allemaal!!!!!
De enige reden dat je zou 'mogen' stoppen zou moeten zijn omdat je je talent wilt delen, boek.... workshops..... dagje samen boetseren
Maar ik heb het al vaker gezegd, het zou zoooooooooooooooo vreselijk jammer zijn als je ECHT zou stoppen, niet doen hoor, VEEEEEEL te leuk om die creaties van je te aanschouwen, elke keer weer......
Ik vind het ook zo knap datje zoveel verschillende stijlen hebtt!!!
Die megamindy, GEWELDIG!! En de bieber?? taart, SUPER!!! Mooie foto's trouwens, leuk die close-upjes
En daarbij lijken je taarten zelf wel dummies, zo strak!!

Je taarten zijn super! En je boetseersels... wauw... Wat ontzettend knap! Dus ik hoop dat je niet stopt! Misschien even een sabbatical?
echt te gek!!
Je hebt hem even weer aandacht gegeven Marie-Anne
.Dank jullie el voor de leuke reactie
En ik heb me aangemeld bij facebook 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleine parade