Onderwerp: 3 stapeltaarten
De eerste is een beetje een kneusje... Mijn man was zeer teleurgesteld toen ik voor zijn verjaardag een gewone taart had gemaakt, dus heb ik voor hem nog snel een fondanttaart in elkaar gedraaid voor mee naar z'n werk... Hij viel me zelf nogal tegen, maar gelukkig vond m'n man 'm erg mooi, en tja... Hij werkt met allemaal mannen dus hij was binnen no-time op!
De taart op zich vind ik niet zo fantastisch gelukt, ik ben daarentegen wel heel blij met het poppetje!

Deze was voor een meisje die 16 werd. Een heuse ramptaart! Gemaakt op 10 mei; het was toen èn heel warm èn het regende de hele dag. Het fondant was zo slap... Het bleef zelfs aan mijn smoother plakken! Ook werden de roosjes niet hard, ondanks de tylose... Echt balen 

En deze heb ik vandaag gemaakt, voor een verjaardagsfeestje met als thema FlowerPower. Het poppetje is wel erg bruin voor de tijd van 't jaar
Dat viel in het echt wel mee, net als de bovenkant van de taart, die was in het echt lang niet zo hobbelig als op de foto... Het viel iig niet zo op