Onderwerp: Speelgoed verhaal...
of terwijl TOY STORY!
Mijn eerste toy story taart. 4 hoog, 50 personen en allemaal chocolade taarten met marshmellow creme vulling.
Alvast bedankt voor het kijken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Speelgoed verhaal...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
of terwijl TOY STORY!
Mijn eerste toy story taart. 4 hoog, 50 personen en allemaal chocolade taarten met marshmellow creme vulling.
Alvast bedankt voor het kijken

Ik vind je taart echt geweldig, helemaal af en strak ! En stiekem zoooo zonde dat er plastic poppetjes op staan 
Ik vind je taart echt geweldig, helemaal af en strak ! En stiekem zoooo zonde dat er plastic poppetjes op staan
Hahah, als jij volgende keer Woody en Buzz voor mij wil boetseren hou ik me aanbevolen.
Persoon in kwestie wilde ook plastic zodat zoonlief er nog mee kon spelen. Persoonlijk ben ik ook niet dol op plastic maar ja....
Hij is lekker vrolijk, hoor. Ik vind het helemaal niet zo'n probleem dat er plastic poppetjes op staan, het gaat erom dat de jarige er blij mee is. En zo heeft 'ie een leuk aandenken.
Als ik nog een ongevraagd puntje van kritiek mag geven: jammer dat het cijfer van een ander lettertype is dan de naam.
Hij is lekker vrolijk, hoor. Ik vind het helemaal niet zo'n probleem dat er plastic poppetjes op staan, het gaat erom dat de jarige er blij mee is. En zo heeft 'ie een leuk aandenken.
Als ik nog een ongevraagd puntje van kritiek mag geven: jammer dat het cijfer van een ander lettertype is dan de naam.
Toevallig is ie van hetzelfde lettertype!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Speelgoed verhaal...