Re: Het Beluga avontuur!! Ik ben zoooo trots!
Nee dat goud is zo flinterdun, daar proef je echt niks van. Ik heb een stukje geproefd 
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Het Beluga avontuur!! Ik ben zoooo trots!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nee dat goud is zo flinterdun, daar proef je echt niks van. Ik heb een stukje geproefd 
Dank je! 
Wat een voorrecht om zo'n kijk (da's geen kijkje meer te noemen
) in de keuken te mogen nemen. Echt heel fijn voor je zeg, wat gaaf!
En het klinkt heerlijk, ziet er heerlijk uit en ik ben ontzettend benieuwd naar de recepten. Dit zijn cupcakes op een hoger niveau en ik vind ze schitterend!
Gaaf, zo'n ervaring! En mooie cc's! Dit is idd andere koek
Ik ga je blog in de gaten houden.

Oooh wauw wat super allemaal Suus!!
En die smaken 
Topcc's! 132 x perfectie, wat een geweldige prestatie.
Je beschrijving van de smaken: oh boy, wat heerlijk allemaal.
En wat zien ze er
uit.
Prachtige foto's, bijzonder dat je broer die maakte en dat jullie werk zo samenkomt.
Echt heel gaaf dat je ook letterlijk binnen gehaald bent bij Beluga.
Succes met het vervolg van dit avontuur en blijf trots op jezelf!
Allereerst super wat je gemaakt hebt en wat je hebt mogen meemaken
Ik heb alleen wel een vraag, ik weet dat je bij Beluga terecht bent gekomen door een beklede taart (die overigens ook geweldig was). Ik kan me voorstellen dat ze die niet zelf maken en daarom elders bestellen. Maar bij deze cupcakes wilden ze niet de cupcakes zoals die door de meeste van ons worden gemaakt, maar meer in hun stijl. Vandaar dat ik me afvraag waarom ze deze dan niet zelf hebben gemaakt. Ik weet niet of je de achtergrond hiervan kent en ik wil ook helemaal niets afdoen aan de geweldige cupcakes die je hebt gemaakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Dank je wel allemaal!!
En de reden dat ik dit mocht doen was omdat Hans het mij gunde. Hij had respect voor mijn werk en voor het feit dat ik alles alleen doe.
En omdat ik zo leergierig en enthousiast was wilde hij me helpen door me wat meer te leren, een stap hoger te komen en naamsbekendheid geven.
Het is dus gewoon een gunfactor
Maar hij had het me niet laten doen als hij er geen vertrouwen in had.
De taart vond hij waanzinnig, maar ik denk dat mijn lange blonde haar ook heeft geholpen 
Oh ja, en de patisseriechef had zelf weinig met cupcakes.
Hij heeft nu wel mijn opa's cake en het chocoladerecept in zijn dikke receptenbundel staan 
...
De taart vond hij waanzinnig, maar ik denk dat mijn lange blonde haar ook heeft geholpen

Suikertaartjes-Suuz schreef:...
![]()
Mij kun je oprapen 
De smaken alleen al maar lezen... ik zou niet kunnen kiezen, had je 5 cakejes per gast?
Al vind ik een grote toef best wel mooi staan, ik kan me voorstellen dat de smaken hier uitgebalanceerder zijn. En het zal je vast inspiratie hebben gegeven voor nog veeeel meer lekkers!
Dank je wel allemaal!!
En de reden dat ik dit mocht doen was omdat Hans het mij gunde. Hij had respect voor mijn werk en voor het feit dat ik alles alleen doe.
En omdat ik zo leergierig en enthousiast was wilde hij me helpen door me wat meer te leren, een stap hoger te komen en naamsbekendheid geven.
Het is dus gewoon een gunfactorMaar hij had het me niet laten doen als hij er geen vertrouwen in had.
Dat maakt het nog specialer 
Wowww wat ziet dit er gaaf uit zeg!!!
Pfff hier heb ik echt super veel respect voor!!!
Geniet van je resultaat!! Hier mag je zeker heeeeeeeel trots op zijn!!
Dank je wel

wow, wat een geweldige kans zeg!! Super dat je zelfs in de keuken mee mocht kijken....en ze zijn prachtig! Die met chocola en die met framboos vind ik het mooist!
wat geweldig, wat een eer!! Maar eerlijk gezegd, als je jouw creaties ziet op het forum en je geweldige adviezen is het eigenlijk dubbel en dwars verdiend. Geniet van de eer en hopelijk gaat het prive ook snel wat beter.
Meid wat een belevenissen. supermooi en ik zou er ook wel eens in willen bijten
complimenten aan je broer voor zijn mooie foto's
Dank je wel lieverds 
Dikke knuffel!!
supergaaf! en lekker 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Het Beluga avontuur!! Ik ben zoooo trots!