Onderwerp: white wedding: heel veel witte bloemetjes
a la Peggy Porschen:
gevuld met passievruchten creme en cocos witte chocolade creme.
heb het bruidspaar om foto's gevraagd. UPDATE: ik heb de foto's gekregen zie hierbij:

Groetjes
Jennifer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » white wedding: heel veel witte bloemetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
a la Peggy Porschen:
gevuld met passievruchten creme en cocos witte chocolade creme.
heb het bruidspaar om foto's gevraagd. UPDATE: ik heb de foto's gekregen zie hierbij:

Groetjes
Jennifer
Wat een werk, maar prachtig gedaan ! Ben ook benieuwd naar de foto's van je bruidspaar, hopelijk zijn die iets lichter, al is de taart zo ook al hartstikke mooi !
Mooie taart! mag ik vragen hoe je de bloemetjes gemaakt hebt? Is dat met gumpaste of fondant gedaan, en zijn ze gedust? Heb je een uitsteker/mold daarvoor? 
Mooie taart! mag ik vragen hoe je de bloemetjes gemaakt hebt? Is dat met gumpaste of fondant gedaan, en zijn ze gedust? Heb je een uitsteker/mold daarvoor?
bloemetjes zijn gemaakt met de mold set van Blossom Sugar Art, de hortensia en de petunia.
Wel doe ik ze nog allemaal met de ball tool bewerken.
Gemaakt met fondant.
Mooi, jammer dat foto's zo geelig zijn....
Groetekes Indira
Prachtig!
Wat een beauty, ik ben gek op PP en deze is net zo mooi!
Heb de nieuwe foto's geplaatst 
Een hele mooie White Wedding cake, lijkt zeker op een echte Peggy Porschen! schitterend!
Wij zijn april dit jaar in London geweest en natuurlijk naar haar mooie winkel geweest! Ik hou er van !

moooooi
hoe krijg je de fondant er weer uit dan?
Ik heb 2 van die uitsteker/molds
, maar de fondant blijft er altijd aan vastplakken
, ook al doe ik eerst maizena....
hoe doe jij dat?
Even de mold inwrijven met crisco
en dan werkt het super!
Een prachtige taart overigens!
Mooi!!

Mooi, jammer dat foto's zo geelig zijn....
Groetekes Indira
Prachtig zeg
en wat zijn deze foto's mooi helder!!
Groetekes Indira
Mooooi!!!!
Prachtig, ik ben dol op de taarten van Peggy!
Super gemaakt!
wat een mooi schattig taartje
grt Carla
Prachtig!!
Hoe lang vantevoren had jij de bloemetjes gemaakt?
Ik heb nl laatst vlinders gemaakt, de vleugels keurig opstaand, maar met dit weer gingen ze toch weer hangen.
Heel mooi !! leuke vulling trouwens 
Hoe lang vantevoren had jij de bloemetjes gemaakt?
Ik heb nl laatst vlinders gemaakt, de vleugels keurig opstaand, maar met dit weer gingen ze toch weer hangen.
Ik had ze al een paar dagen/weken tevoren gemaakt, was vroeg begonnen en er een soort "stop werk" van gemaakt. Laten drogen in eierdozen, perfect hard (niet eens tylose erdoor).
Groetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » white wedding: heel veel witte bloemetjes