1

Onderwerp: bruidstaart in thema

ik ga de bruidstaart voor mijn broer maken. Nu is hij met zijn aanstaande al zo'n beetje de hele wereld over geweest. Wat mij vooral van die reizen is bijgebleven, is de reis naar Afrika met daar de big five (leeuw, luipaard, olifant, neushoorn, buffel), maar ook het diepzeeduiken en pinguins.
Hun wens is om niet een standaard bruidstaart te hebben, maar een persoonlijke, waar bovenstaand thema dus in is verwerkt.

Wie kan mij helpen met leuke ideeen? De taart moet uit 3 lagen bestaan (mijn idee was ongeveer 25, 20 en 15 cm taarten).

alvast bedankt!

2

Re: bruidstaart in thema

waarom ga je niet per taart een thema maken.
Bijv de onderste een africa thema met de B5 erop.
De middelste een waterthema met duiken en pinguins.
En de bovenste met de vlaggen rondom waar ze overal geweest zijn.

Succes.
Ben tzt benieuwd wat het geworden is.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ja, wat Joyce hierboven geschreven heeft lijkt me heel leuk vooral de topper met de vlaggen allemaal, helemaal leuk! :Y

Tsaarina
There's a first for everything!

Of een kofferstapel met "stickers"  van de reisbestemmingen erop zoals op antieke hutkoffers. Als het toch wat klassieker moet zijn. Succes!

Groetjes Petra

Ik zou dan het waterthema juist onderaan doen en de big five daar boven. Dat staat 'logischer' dan water/zee boven land voor mijn gevoel. Vlaggetjes bovenop is altijd feestelijk.

Twee keer knippen, nog te kort.