1 Laatst bewerkt door zoete kunst (13-05-2012 10:43)

Onderwerp: Fleurige communie..

Voor een meisje dat gek is op bloemen;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPCGEAGO-1.jpg

en met cupcakes;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3NMKRGQX.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

Re: Fleurige communie..

Ohhhh die is echt super snoezig!!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Super mooi en fleurig!

4

mooi!

groetjes José

5

wat super mooi! heb je een how to van die bloemen?

Super leuk!

7

Wat een schattige, vrolijke taart. :)
Een super leuk geheel met de cc's. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

Heel mooi, fleurig....prachtig geheel. Ik bekijk momenteel alle communietaarten die hier op het forum binnenkomen, moet er binnenkort zelf eentje maken...wordt heel anders als deze, maar vind deze ook weer zoooo mooi.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Wat een lieve en vrolijke taart Marjolein!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10 Laatst bewerkt door zoete kunst (14-05-2012 12:10)

creabea schreef:

Het zijn verschillende bloemen met verschilende technieken. Ik heb daar zo geen how to van maar leg je graag alles uit bijvoorbeeld tijdens de ' over the top' workshop. ;)   :Y

11

Nou, als ze gek is op bloemen, dan moet ze dit wel mooi vinden! Wat een prachtig, fleurig, vrolijk geheel!!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

12

Hij is prachtig en heerlijk fleurig.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

13

WAUW! helemaal mooi...  :thumb:

liefs marieke

14

zoete kunst schreef:
creabea schreef:

Het zijn verschillende bloemen met verschilende technieken. Ik heb daar zo geen how to van maar leg je graag alles uit bijvoorbeeld tijdens de ' over the top' workshop. ;)   :Y

waar en wanneer? ;-) wil het graag leren namelijk

15

Wat een mooie taart en wat een snoezige cc's!
Een prachtig totaalplaatje!

16

mooie taart  :thumb:  :thumb:  :thumb: en ga die bloemen ff onthouden,voor als ik me weer eens verveel,vind ze zo gaaf :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

17

creabea schreef:
zoete kunst schreef:
creabea schreef:

waar en wanneer? ;-) wil het graag leren namelijk

Momenteel staat de over the top workshop ingepland op vrijdag 1 juni van 10.00 - 16.30 uur. Hij wordt gegeven in mijn atelier in Rosmalen.
Op mijn site kun je meer info vinden over mijn workshop en de agenda.
Kan je rustig even rondkijken.

18

Mooi!!! Supermooi geheel!  :thumb:

Groetjes, Angela

19

Heel mooi zo met die cc! Prachtig

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

20

Hoor net van moeder dat de communicant de taart zo mooi vond dat hij nu nog niet aangesneden is,...moeder hoopte dat ze hem zo nog een lange tijd zou kunnen bewaren eventueel met haarlak erover.. :s
Had ik dat geweten dan had ik de taart ook van piepschuim kunnen maken. Heb deze mogelijkheid alsnog aan moeder aangegeven.

Vaak zeggen mensen dat een taart te mooi is om op te eten, maar ik vind het  dan toch ook weer zonde om hem weg te laten schimmelen..

Een plaatje :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

22

Menselief wat is dat een mooi geheel , het taartje is prachtig en dan met die cc erbij is het  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

23

zoete kunst schreef:

Hoor net van moeder dat de communicant de taart zo mooi vond dat hij nu nog niet aangesneden is,...moeder hoopte dat ze hem zo nog een lange tijd zou kunnen bewaren eventueel met haarlak erover.. :s
Had ik dat geweten dan had ik de taart ook van piepschuim kunnen maken. Heb deze mogelijkheid alsnog aan moeder aangegeven.

Vaak zeggen mensen dat een taart te mooi is om op te eten, maar ik vind het  dan toch ook weer zonde om hem weg te laten schimmelen..

Ooh wat zonde. Ik had dat een tijd terug met een collega: ik had voor haar als kadootje een taart in hartvorm gemaakt voor haar 12,5jr huwelijk. Dagen later hadden ze 'm nog niet aangesneden, omdat ze het zo zonde vond. Ik zei haar toen "het is pas echt zonde als je hem moet weggooien omdat ie niet meer goed is". Gelukkig smaakte hij nog goed zei ze toen ze 'm uiteindelijk aansneden. Weet je dat ik me zelfs een beetje "beledigd"voelde (beledigd is niet het juiste woord voor het gevoel dat ik erbij had, maar goed..), want je hebt veel tijd en moeite gedaan voor iemand, en dan dreigt je creatie de kliko in te belanden als ze 'm niet op tijd opeten. Daar is ie toch voor bedoeld.

Toen ik je berichtje las, moest ik gelijk aan dat moment denken. Laten we hopen dat ze 'm nog opeten voor ie slecht wordt.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

24

Een hele leuke fleurige taart.  :thumb:

25

Bianca1969 schreef:
zoete kunst schreef:

Weet je dat ik me zelfs een beetje "beledigd"voelde (beledigd is niet het juiste woord voor het gevoel dat ik erbij had, maar goed..), want je hebt veel tijd en moeite gedaan voor iemand, en dan dreigt je creatie de kliko in te belanden als ze 'm niet op tijd opeten. Daar is ie toch voor bedoeld.

Toen ik je berichtje las, moest ik gelijk aan dat moment denken. Laten we hopen dat ze 'm nog opeten voor ie slecht wordt.

Snap precies wat je bedoeld met dat ' beledigde' gevoel. Dat had ik ook een beetje. Denk ook niet dat ze hem nog op zullen eten. Hij staat namelijk al sinds zondag op de tafel buiten de koeling....ook al zat er een vulling in die niet perse in de koeling hoeft denk ik dat die zo de kliko in kan...ZONDE