Re: How To T-shirt taart 3D/voetbalshirt 3D
bedankt voor deze super Howto!! Mijn eerste shirt is meteen goed gelukt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » How To T-shirt taart 3D/voetbalshirt 3D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bedankt voor deze super Howto!! Mijn eerste shirt is meteen goed gelukt!
Helemaal super! Dankzij deze HT heb ik mijn eerste t-shirt gemaakt en mocht hele lovende kritieken ontvangen. Zonder jouw HT was me dat zeker niet gelukt. Bedankt hiervoor.
Hier nog even het resultaat.
Super duidelijke how to!,
ik was hier echt naar opzoek, ontzettend bedankt
helemaal top
Super how to!
Ik wil deze graag van de week maken, ben nog een beginner maar ga de uitdaging aan. Mijn man is van het weekend jarig en helemaal fan van fc Barcelona
Zou iemand mij aub kunnen vertellen hoeveel biscuit en marsepein er hiervoor gebruikt is?
Dank jullie wel.
Biscuitmix: zie tabellen links, voor vierkante bakvorm van 25 cm.
Marsepein: minimaal 850 gram + nog iets voor je decoraties.
Succes!
Dank je v je snelle reactie Nel
Wat gaaf, ga deze taart zeker onthouden voor de verjaardag van mijn zoon.
Bedankt voor deze how-to! Ik heb hem dit weekend gemaakt voor de verjaardag van mijn vriend en dan de versie: american football shirt... Thanx!!
erg gaaf gemaakt thanks
wat een duidelijke beschrijving ,ik ga hem morgen maken voor mijn zoon be benieuwd
Vind het een super idee, dank je wel... mijn dochter is binnenkort jarig en speelt handbal.
Geweldig! Bedankt. Dit is wat ik zocht.
Nel wat een super How To dank je wel!!! Van het weekend ga ik een shirt maken met zo'n duidelijke how to moet het gewoon lukken.
Nel wat een super How To dank je wel!!! Van het weekend ga ik een shirt maken met zo'n duidelijke how to moet het gewoon lukken.
Succes allemaal!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » How To T-shirt taart 3D/voetbalshirt 3D