Onderwerp: oililytaart op bij -servies
Dit was de eerste echte bestelling via onze web-site, een opdracht om een oilily-taart met 10 cc te maken. Ik kreeg deze foto toegestuurd van een tevreden jarige. Mooi plaatje toch??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » oililytaart op bij -servies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit was de eerste echte bestelling via onze web-site, een opdracht om een oilily-taart met 10 cc te maken. Ik kreeg deze foto toegestuurd van een tevreden jarige. Mooi plaatje toch??
Zeker een mooi plaatje!
Gr.
Sandra
Heel erg mooi en vooral lekker kleurrijk. Ook een leuk idee voor bij het blond en pip servies 
oh wow wat geweldig,hebbuh hebbuh :-D
Wow.. Is net echt!! 
Jeetje!!! Wat ziet dat er leuk uit
Misschien een domme vraag,maar de roze bovenkant van de taart gaat die over de rode zijrand of is dit geverfd??
Heel erg mooi! 
Net echt? Net nep! Toen ik de foto zag leek de taart juist niet om op te eten maar het is echt biscuit-gebak gevuld met aardbeien.
Ik heb eerst de rand met rood gedaan en daarna de roze eroverheen laten hangen. Ging makkelijker dan ik dacht: een ronde van 28 cm uitgesneden voor een taart van 23 en met een mesje wat onregelmatig gebobbeld. Toen er glad overheen gestreken.
Ziet er super leukuit!!
Ziet er super uit 
Het blijft er leuk en vrolijk olilly
zoooo enig
Ik ben bezig om ook een oilillytaart te maken maar de kleuren vallen me zo tegen. Welke kleuren heb je gebruikt? Maak het nog uit of het marsepein of fondant is.
Ik hoor het graag
Wauw!!! wat een setje!! 
Wauwwww!!!

Prachtig!
Prachtig!
Super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » oililytaart op bij -servies