Onderwerp: Chocopasta als vulling?
Is een biscuit gevuld met chocopasta lekker? Mij lijkt het heel "droog" en zoet, maar ik heb de vraag gekregen om zulke taart te maken... Klant is koning, maar ik heb hier toch grote twijfels over...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocopasta als vulling?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is een biscuit gevuld met chocopasta lekker? Mij lijkt het heel "droog" en zoet, maar ik heb de vraag gekregen om zulke taart te maken... Klant is koning, maar ik heb hier toch grote twijfels over...
Geen idee of het lekker is (en ik hou normaal wel van pasta ).
Maar je zou pasta door de botercreme kunnen doen of kunnen voorstellen om een chocolademouse of ganache ertussen te doen!
Maar net wat je zegt als ze dat zelf echt graag willen!!!
Succes!
Groetjes
In een taart heb ik ook eens een dun laagje chocopasta gedaan. Ik vul meestal 3x. De andere lagen waren vanille bc en choco bc (beide van mix).
Wanneer mijn zoon wel eens een taartje vult doet hij ook pasta en schuddebuikjes . Vind hij lekker, maar is inderdaad droog...
Heb ik ook voorgesteld, maar de zoon is gek op Nutella choco - en dat is toch niet hetzefde als chocomousse :-)
Of ik zou eens kunnen proberen ganache te maken met Nutella?? De smaak van Nutella met de textuur van ganache? Iemand daar ervaring mee?
Denk niet dat dat gaat lukken. Nou ben ik geen expert, jammer genoeg, wat ganache betreft, maar je hebt wel harde chocolade nodig, volgens mij.
Dan zou ik het eerder door de bc doen. Probeer het anders eerst even uit
'k Heb vanmiddag een "proeftaartje" gebakken, en ik ga eens wat uitproberen. Wie weet vind ik wel iets SUPERlekker uit!
Een grote favoriet van mensen uit mijn omgeving is de snelste en goedkoopste vulling
Chocopasta met hagelslag
Beide kanten van de doorgesneden taart besmeren met chocopasta en daartussen hagelslag.
En ik gebruik geen merk, gewoon de goedkoopste!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocopasta als vulling?