1

Onderwerp: Taart voor Heksenfeest

Mijn nichtje wist al heel lang wat voor feest ze zou geven als ze 5 jaar zou worden: een Heksenfeest! Gelukkig wist ze dit al voor Halloween zodat m'n zus een heleboel leuke spullen kon kopen om het huis te versieren.
Bij een heksenfeest hoort natuurlijk ook een heksentaart. Ik ben niet zo van het boetseren, dus is het een leuke stapel geworden :)
De onderste taarten zijn gevuld met bokkenpootjescreme en de 'heksenketel' is gevuld met malaga-creme (vanillecreme met rum-rozijntjes).

Deze foto heb ik bewerkt op m'n tablet (Picsart, erg leuk!)
http://i272.photobucket.com/albums/jj178/creajuffie/Sweet%20Cupcakes/430789_324362237609549_100001073270368_893782_1294699916_n.jpg

Deze foto is bewerkt met Collage Maker (via internet) waarbij nog wat details te zien zijn.
http://i272.photobucket.com/albums/jj178/creajuffie/Sweet%20Cupcakes/collagetaartdanique.jpg

Bedankt voor het kijken!

Re: Taart voor Heksenfeest

Leuke taart!! Hopelijk was het geen giftig drankje ;-)

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

Een echte heksenetel! Hij ij leuk!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

4

Heel leuk! Een tip ( als het mag  :o ) miss volgende keer je spinnenweb met icing spuiten.....want volgens mij was dit best veel werk!
Maar verder erg mooi gedaan hoor!

5

Ik ben zo enorm bang voor spinnen :o ...maar je taart is stoer...erg leuk gedaan!!!

6

:thumb: ge-wel-dig  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Leuk........ :)

8

SanneW schreef:

Heel leuk! Een tip ( als het mag  :o ) miss volgende keer je spinnenweb met icing spuiten.....want volgens mij was dit best veel werk!

Nou, ik hoor graag jullie tips, daar leer je alleen maar van!
Dit spinnenweb heb ik ook gespoten met icing....was de eerste keer dus niet echt strak, maar toen zat het er al op... :s

9

Wow!!!

10

Creajuffie schreef:
SanneW schreef:

Nou, ik hoor graag jullie tips, daar leer je alleen maar van!
Dit spinnenweb heb ik ook gespoten met icing....was de eerste keer dus niet echt strak, maar toen zat het er al op... :s

Een tip die ik laats kreeg als je op deze manier icing moet spuiten. Is een kleinere dummie nemen en vervolgens je taart er op zn kop op zetten! Dan kun je mooie boogjes spuiten. Vereist wel wat oefenen met het netjes op de dummie krijgen en er weer heelhuids vanaf  ;)
Maar...zeker als het een eerste keer was....knap hoor!!

11

echt een mooie taart, en met die rum rozijnen worden ze wel lekker rustig  :D

12

verwendy66 schreef:

echt een mooie taart, en met die rum rozijnen worden ze wel lekker rustig  :D

Ja, malaga is het lievelingsijsje van m'n nichtje. M'n zus heeft al heel wat waarschuwingen van ijscomannen gekregen :lol:

Sanne W.: Bedankt voor je tip! Die ga ik onthouden voor een volgende keer :)