Onderwerp: Kasteel prinsessentaart voor meisje
oef hij blijft staan gelukkig
Zo gaaf om te doen met die piping-gel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel prinsessentaart voor meisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oef hij blijft staan gelukkig
Zo gaaf om te doen met die piping-gel!
mooi zeg!
Dankjewel! Ben pas net begonnen...alles is nog nieuw...en dus heél leuk!
Heel mooi! Dat zou ik ook heel spannend vinden, met torens die moeten blijven staan... Maar het is jou gelukt en hij ziet er prachtig uit! Dit prinsesje was vast heel blij?!
Heel mooi kasteel geworden
Toppie
wat een mooi kasteel zal ze wel bij mee zijn geweest
wat een mooi kasteel zal ze wel bij mee zijn geweest
Volgens mij wel...waren niet zo uitbundig...naderhand ook niets gehoord...desondanks blijft het leuk om te maken, maar eerlijk is eerlijk een iets ethousiastere reactie doet me wel meer plezier. Nou krijg ik die eigenlijk altijd wel...gelukkig...nu gauw verder met mijn eerste bruidstaartje (om cadeau te geven...)
Schitterende taart!!!
Moooiiii
hij is echt leuk, niet iedereen is even enthousiast moet je maar denken
. Maar hoe heb je de torens eigenlijk gemaakt??
ik zat net te denken hoe maak je die torens dan?
de taart ziet er heel leuk uit.
dat ze niet zo enthausiast hebben gereageerd als je had verwacht. ze hebben vast niet begrepen hoe hard je eraan hebt gewerkt. het ziet er geweldig uit.
hij is echt leuk, niet iedereen is even enthousiast moet je maar denken
. Maar hoe heb je de torens eigenlijk gemaakt??
Ik dacht...de cakeboss gebruikt ook wel niet-eetbare onderdelen..., dus hier heb ik voor het eerst niet eetbare onderdelen gebruikt. Pvc-buis (nieuwe en eerst goed schoongemaakt) omwikkeld met fondant. Voor de stabiliteit heb ik er dowels ingestoken die langer waren dan de taart zelf. 'Hapjes' uit het boltaartje gehaald en dan bekleed. Torentjes ertegenaan geplakt. Werkte pirma!
ik zat net te denken hoe maak je die torens dan?
de taart ziet er heel leuk uit.
dat ze niet zo enthausiast hebben gereageerd als je had verwacht. ze hebben vast niet begrepen hoe hard je eraan hebt gewerkt. het ziet er geweldig uit.
Voor het antwoord op de torens...zie wat ik bij 'MoniqueZ' heb uitgelegd...Verder bedankt voor je aardige reactie!
Bedankt voor al jullie reacties... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel prinsessentaart voor meisje