Onderwerp: Mijn parade van afgelopen week
Bedankt voor het kijken.....
Bij stapeltaarten staat ook nog een taart van mij ( Ajax.angrybirds)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn parade van afgelopen week
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bedankt voor het kijken.....
Bij stapeltaarten staat ook nog een taart van mij ( Ajax.angrybirds)

wat een leuke parade, stuk voor stuk prachtige taarten, mag ik vragen hoe jij de balonnen zo mooi krijgt doe je dat zelf of gebruik je daar een uitsteker voor.
groetjes vonn
Prachtig!
Hele leuke taarten
Woezel & Pip is toch wel mijn favoriet
wat een leuke parade, stuk voor stuk prachtige taarten, mag ik vragen hoe jij de balonnen zo mooi krijgt doe je dat zelf of gebruik je daar een uitsteker voor.
groetjes vonn
Dank je wel
De ballonnetje zijn gewoon kleine cirkels en dan maak ik daaronder een klein ..eeh..tsja...flubeltje en dan een klein stukje witte fondant als touwtje ..hahaha..hoop dat je het nog kan volgen??
TE mooi om op te eten!
Wat een mooie taarten!
Wat een mooie parade!
Wow! Super strak! Woezel&pip en ze "zebra streep" zijn favo!
Groetjes
brenda
vonn schreef:wat een leuke parade, stuk voor stuk prachtige taarten, mag ik vragen hoe jij de balonnen zo mooi krijgt doe je dat zelf of gebruik je daar een uitsteker voor.
groetjes vonnDank je wel
![]()
De ballonnetje zijn gewoon kleine cirkels en dan maak ik daaronder een klein ..eeh..tsja...flubeltje en dan een klein stukje witte fondant als touwtje ..hahaha..hoop dat je het nog kan volgen??
eeehh ja hoor kan het nog volgen, bedankt.
kijk al uit naar je volgende parade
Mooie parade!!

mooie taarten ,
vraagje hoe krijg je die rand van balletjes zo mooi. dat ze allemaal gelijk zijn. gebruik je daar iets voor???
mooie taarten ,
vraagje hoe krijg je die rand van balletjes zo mooi. dat ze allemaal gelijk zijn. gebruik je daar iets voor???
Dank je!
Daar gebruik ik een mold voor. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat 
Mooi hoor, geweldig! Ook zo mooi strak

sanny's schreef:mooie taarten ,
Dank je!
Daar gebruik ik een mold voor. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Oke dank je. waar heb je die mold weg gehaald als ik vragen mag???? Of van deze site
Mooie taarten en vooral die zebra taart!
hoe heb je die strik gemaakt?
ik ben weg van woezel en pip. geweldig gepuzzeld
de andere taarten zijn natuurlijk ook supermooi.
Wat een mooie strakke parade!
Mooie taarten en vooral die zebra taart!
hoe heb je die strik gemaakt?
Prachtig en zo perfect!
Mag ik vragen hoe jij die zilverkleur zo mooi krijgt? Ik heb namelijk de silver Spray van pme maar die wordt zo lelijk en ook de goudspray is niet mooi!
Groetjes
Bedankt voor de leuke reakties.
De strik is van Karen Davies en heb ik in Almere in een taart winkeltje gekocht.
Zilver en goud schilder ik alleen nog maar met Metallic Food paint by Rainbow dust.
Kost ook wel €6 een flesje maar dan heb je ook echt wat. 
Superleuke parade!
Mooie taarten ik zie dat dit een post is van een hele tijd geleden. Heb och nog een vraagje: hoe maak je die zebra strepen?
Mooie taarten ik zie dat dit een post is van een hele tijd geleden. Heb och nog een vraagje: hoe maak je die zebra strepen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn parade van afgelopen week