Onderwerp: tijgerprint roze en hihat cupcakes
Goedenavond dames!!
Hier mijn cupcakes van de week probeerde een tijgerprintje te maken wel goed gelukt vind ik.

Geniet ervan en feedback is altijd welkom!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tijgerprint roze en hihat cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Goedenavond dames!!
Hier mijn cupcakes van de week probeerde een tijgerprintje te maken wel goed gelukt vind ik.

Geniet ervan en feedback is altijd welkom!!
Up
Leuke cc's, maar om al binnen 2 uur te uppen lijkt me een beetje overbodig... Volgens mij is het ook niet gebruikelijk om te uppen binnen Klein & fijn of welke andere rubriek dan ook om te showen...
Ik had zin om m te uppen wist niet dat er een tijd aan verbonden zat aangezien ik hen niet meer in de lijst zag staan.
Leuke cc's, maar om al binnen 2 uur te uppen lijkt me een beetje overbodig... Volgens mij is het ook niet gebruikelijk om te uppen binnen Klein & fijn of welke andere rubriek dan ook om te showen...
Er staat niks van in de Sticky, over up-en.
Ik denk ook niet dat het nodig is om hier persee een opmerking over te maken.
Waar maak je je druk over?
En als je gaat zeggen: "maar als iedereen dat doet" of "geef een ander ook de kans, als je jezelf heel de tijd upt dan is dat niet eerlijk"
Dan zeg ik: overbodig!
Want chelzz heeft maar 1x ge-upt en niet iedereen doet dit continu dus...
Overbodige opmerking laat gewoon gaan... toch?
Btw...
Ik wil niet kattig zijn en ik reageer nooit op zulke dingen want ik vind kibbelen op t forum onzin.
Maar ja, nu wilde ik t toch even kwijt...
En.... LEUKE HIGH HATS!!!
Lijkt net een soft ijsje 
@zitatje lief van je
Thnxx ze waren ook heeerlijk
dat zijn leuke en lijken me erg lekker die HIGH HATS heten ze zo??enne hoe maak je die(vroeg ze verlekkerd)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tijgerprint roze en hihat cupcakes