Onderwerp: Rozen cupcakes (voor mamadag) ♥
--
Ik ben gister begonnen op deleukstetaarten.nl. Ik gebruikte deze site wel eens eerder voor recepten en howto's. Nu wil ik zelf met jullie mijn "creaties" delen.
Deze cupcakes heb ik gemaakt voor moederdag, deze keer niet voor mijn moeder maar voor mij oma. Mijn moeder kreeg van mij een Dr. Fish behandeling en voor mijn oma wou ik graag cupcakes maken met rozen erop. Hier dus een paar foto's !
Bij-informatie -
Mijn cupcakes heb ik gebakken met de mix van Funcakes. Ook heb ik van Funcakes de mix voor botercréme. Maar bij deze samenstelling van ingrediënten heb ik wat veranderd, ik gebruik namelijk voor ongeveer 12 cupcakes voor de botercréme: 200 gram ongezouten boter, 80 gram poedersuiker, 160 ml water, 80 gram mix en 2 theelepels vanille essence van Dr. Oetker.
Ik heb mijn botercréme gekleurd met een kleurstof van Wilton genaamd "Pink". Ik heb ongeveer het puntje van een theelepeltje gebruikt om de botercréme op kleur te maken.
De blaadjes heb ik gemaakt van rolfondant, ook van Funcakes. Hiervoor heb ik uitsteekvormpjes gebruikt, deze zijn van Wilton.

Vragen, tips of opmerkingen? 
wel met je beide beentjes op de grond - opa