Onderwerp: My little pony, K3 en konijn

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » My little pony, K3 en konijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Leuke taarten
En wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt voor de naam van de my little pony taart. Welke kleurstoffen heb je daar voor gebruikt?
Mooie taarten! 
Ik vind je my little pony taart helemaal geweldig, vind de kleuren ook erg mooi en de paardjes lijken precies!
zoals het commentaar hierboven! Super ! Wat een mooie kleuren gebruik je! En de my little pony's net echt

zoals het commentaar hierboven! Super ! Wat een mooie kleuren gebruik je! En de my little pony's net echt
![]()
Sluit mij hier helemaal bij aan

Prachtige taarten! Mooie vrolijke kleuren! 
Hele leuke taarten!
wow die kleuren springen er bij elke taart wel uit ja, mooi,mooi,mooi!!
Ze zijn helemaal geweldig geworden....

Leuke taarten
En wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt voor de naam van de my little pony taart. Welke kleurstoffen heb je daar voor gebruikt?
Gewoon de Americolor Soft Gel maar dan een stuk minder dan de originele kleur die erop staat.
Wat een super gezellige taartjes,
heel vrolijk
Erg mooie taarten! De 1e vind ik de leukste 
My Little pony blijft leuk!
De rest is ook super gedaan!
Groetjes Knollie
SylvanaMelissa schreef:Leuke taarten
Gewoon de Americolor Soft Gel maar dan een stuk minder dan de originele kleur die erop staat.
Welke dan precies van americolor?, aangezien ze meerdere kleuren roze, blauw etc hebben.
Metz schreef:SylvanaMelissa schreef:Leuke taarten
Welke dan precies van americolor?, aangezien ze meerdere kleuren roze, blauw etc hebben.
Deze kleuren heb ik gebruikt ik heb van alles maar 1 kleur als het donkerder of lichter moet gebruik ik combinaties (of doe ik er wat zwart bij) of minder kleurstof:
Electric Pink
Sky Blue
Lemon Yellow
Oranje
Mint Green
Violet
De taart is van marsepein en de ponys van fondant daar was ik wel even mee bezig hoor. Misschien wel een handige tip al ik te veel kleurtjes over heb doe ik ze samen en kleur ik het zwart om een zwarte taart te bekleden zo heb je toch altijd "verse" marsepein of fondant en hoef je niets weg te gooien naar verloop van tijd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » My little pony, K3 en konijn