1

Onderwerp: [FEEDBACK] Dierentaart

First of all; dank aan anneke79, wiens foto ik op Google vond en als grootste inspiratiebron heb gebruikt.

Verder zijn dit mijn eerste echte boetseerseltjes, dus ik wil er graag feedback op! Ook op de taart zelf, natuurlijk ;)

Gevuld met verse aardbeienmousse en aardbeienjam...
Sorry dat niet alle foto's even mooi zijn, er was veel zon in m'n keuken... En de laatste is op tafel genomen, ik vond het wel een "gezellig" effect, zo met die kopjes.

http://i717.photobucket.com/albums/ww174/Marieke6068/2.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww174/Marieke6068/3.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww174/Marieke6068/IMG_0197.jpg

Groetjes,
Marieke

Re: [FEEDBACK] Dierentaart

Erg leuk!

3

Leuk!
Zeker voor je eerste boetseersels. Ik ben niet zo'n boetseer held dus  :thumb:
Op de taart mis ik misschien nog wat versiersels (zoals bloemen of een hekje) aan de zijkant.
En het onderboard zou ik liever een neutrale kleur geven of een printje wat beter bij het thema past.
Je water vind ik een erg mooi effect hebben!

Groetjes!

4

Zitatje schreef:

En het onderboard zou ik liever een neutrale kleur geven of een printje wat beter bij het thema past.

Hihi, dat zou ik normaal ook doen. Maar ik was bij mijn zus deze taart gaan maken (gelijk leren stapelen met een taart die zij maakte) en zij had niets anders..
Dus dit was de enige manier om 'm heel mee te krijgen ;)

Dankje voor de tips! :)

Groetjes,
Marieke

5

Oh, haha!
Het is je vergeven.... hahaha!  ;)

6

een schattig taartje, ik wil dat ook nog eens leren, dat boetseren

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Een workshop bij Wendy is echt een enorme tip, hoor ik overal :)
Ik heb nu gewoon het boek van Wendy gebruikt, mijn eigen creativiteit en mijn zus haar hulp.. Maar ik ga zeker sparen voor een workshop!

Groetjes,
Marieke

8

Heel erg mooie taart. Je eerste boetseersels? Wauw!

Trotse mama van Tim en Cas!

9

Leuk tafereel geworden, mooie frisse kleuren en je boetseersels zijn goed gelukt al de eerste keer.
Ik kan alleen maar zeggen wat voor alles geld: blijven oefenen, dat doe ik ook steeds meer en meer.....

10

heel mooi gedaan :thumb:
Ik vind de zonnebloem ook leuk, ik kreeg hem nooit zo mooi

11

anoesz74 schreef:

Ik kan alleen maar zeggen wat voor alles geld: blijven oefenen, dat doe ik ook steeds meer en meer.....

Haha, dat doe ik zeker! Ik vind het veeeeel te leuk om te doen! :)
Dank voor je compliment :)

fenny schreef:

heel mooi gedaan :thumb:
Ik vind de zonnebloem ook leuk, ik kreeg hem nooit zo mooi

Dankjewel!!

Gebruik je ook de PME plunger cutter? Die gebruik ik. En een beetje van Wendy ("Een jaar vol taart") en een beetje van mezelf..
Ik heb de bloem drie keer uitgestoken, die drie op elkaar gelegd, waarbij de blaadjes steeds verspringen. Het midden plat gemaakt met de ball tool. Dan een bolletje bruine marsepein, plat geduwd en dan met een cocktailprikkertje gewoon wat raak geprikt. De bloem een paar uur in een eierdopje laten liggen en voila :)
(Sommige van deze technieken komen dus uit Wendy's boek, maar heb het natuurlijk ook een beetje op mijn eigen manier gedaan. Misschien heb je er iets aan.)

Groetjes,
Marieke

12

super leuk taartje

13

De modder heb je leuk gedaan zeg!

Groetjes
brenda

14

Dankjewel! Alle credits daarvoor gaan naar m'n zus, die me supergoed heeft verteld hoe je dat doet :)

Groetjes,
Marieke

15 Laatst bewerkt door fenny (15-05-2012 09:41)

Grantaime schreef:

Gebruik je ook de PME plunger cutter? Die gebruik ik. En een beetje van Wendy ("Een jaar vol taart") en een beetje van mezelf..
Ik heb de bloem drie keer uitgestoken, die drie op elkaar gelegd, waarbij de blaadjes steeds verspringen. Het midden plat gemaakt met de ball tool. Dan een bolletje bruine marsepein, plat geduwd en dan met een cocktailprikkertje gewoon wat raak geprikt. De bloem een paar uur in een eierdopje laten liggen en voila :)
(Sommige van deze technieken komen dus uit Wendy's boek, maar heb het natuurlijk ook een beetje op mijn eigen manier gedaan. Misschien heb je er iets aan.)

Fenny schreef:

bedankt voor de tip, ben beginner moet veel leren  :)

16

Leuke taart!!!!