Onderwerp: taart gemaakt door jongetje van 6!!!!
oke, met een beetje hulp van mij....
taart gemaakt samen met jongetje van 6 met ADHD
zelfs nog gesigneerd!!!

en hij is erg lekker!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart gemaakt door jongetje van 6!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oke, met een beetje hulp van mij....
taart gemaakt samen met jongetje van 6 met ADHD
zelfs nog gesigneerd!!!

en hij is erg lekker!!!
Wauw....een beetje taarten van Abel idee. Bijzondere kinderen en bijzondere verhalen!! Helemaal super gedaan 
hahaha, ja beetje wel he!!! ja is echt geweldig!!! hij kan zich daar zo op verheugen.
Wauw....een beetje taarten van Abel idee. Bijzondere kinderen en bijzondere verhalen!! Helemaal super gedaan
Dat was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht! 
Ziet er errug mooi uit, en dat voor een jongetje van 6!
Had hij daar het geduld voor??? Echt super knap!
vind de binnenkant ook heel erg leuk en vrolijk!
ja hij kan het geduld wel op brengen en het scheelde, dat ik de botercreme al had gemaakt, en dat er telkens pauzes tussen zaten, want dat heeft hij wel nodig, maar hij vond het helemaal geweldig, want het was een verassing voor moederdag en ja als je dan ook nog een geheimpje voor mamma hebt dan is het extra leuk!!
Echt mooi geworden, leuk idee en lief van je om te doen, ik heb al niet eens geduld met mijn eigen kids, hahaha...
Knap gedaan hoor!
Echt mooi geworden, leuk idee en lief van je om te doen, ik heb al niet eens geduld met mijn eigen kids, hahaha...
hahaha, het is het zoontje van de vriendin van me vader, en hij is al smoorverliefd op mij
en hij houd ontzettend van dingen bakken, dus wanneer het eventjes kan doe ik wat met hem, en meestal heb ik er zelf 2 aan het aanrecht staan, want de jongste van 4 wil dan ook mee helpen.
en zelf kleurtjes er bij doen en roeren tot het die kleur heeft, dat is dan helemaal het toppunt!!!
Knap gedaan hoor!
dank je wel!!!
ik zal hem vanavond wel alle reacties voorlezen, dan wordt hij helemaal blij!!!
want hij denk altijd dat wat hij maakt, niet mooi genoeg is
anoesz74 schreef:Echt mooi geworden, leuk idee en lief van je om te doen, ik heb al niet eens geduld met mijn eigen kids, hahaha...
hahaha, het is het zoontje van de vriendin van me vader, en hij is al smoorverliefd op mij
en hij houd ontzettend van dingen bakken, dus wanneer het eventjes kan doe ik wat met hem, en meestal heb ik er zelf 2 aan het aanrecht staan, want de jongste van 4 wil dan ook mee helpen.
en zelf kleurtjes er bij doen en roeren tot het die kleur heeft, dat is dan helemaal het toppunt!!!
Tja hier willen ze ook al volgen in mijn voetstappen, want ze vinden het helemaal geweldig als iets gemaakt heb weer..
Ik ben alleen zo'n freak in de keuken, als er dan iets misgaat, wordt ik helemaal nuts en dan met de kids erbij is niet zo'n goed idee...
Maar ik laat ze soms even wat roeren of mixen en dan de restjes aflikken en zet ze zo nu en dan aan de grote tafel, mogen ze lekker een figuurtje boetseren van marsepein en daarna lekker opeten...
Gaaf gedaan! Mijn complimenten voor de 6jarige!
groetjes
brenda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart gemaakt door jongetje van 6!!!!