1

Onderwerp: Mijn alle eerste bestelling!!

Mijn alle eerste bestelling voor een meisje die 3 jaar werdt!
Ik was super zenuwachtig :o
gevuld met aardebeien jam en aangevette slagroom :P

tips zijn welkom  :D

http://i45.tinypic.com/11hqufk.jpg
http://i46.tinypic.com/xt2lk.jpg
http://i49.tinypic.com/10r4p6p.jpg

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

2

Re: Mijn alle eerste bestelling!!

Mooi hoor!!! Ik zou hier heel erg blij mee zijn!!!!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

3

Luckey schreef:

Mooi hoor!!! Ik zou hier heel erg blij mee zijn!!!!

Dank je wel! :o

Inderdaad super! :Y

5

lindaatje_41 schreef:

Inderdaad super! :Y

Bedankt :)

6

Tjee, mooi geworden zeg! :thumb:
Daar zal ze vast blij mee zijn...
En ik snap dat je zenuwachtig was voor een opdracht, pfff, ik zou het ook afsterven...
Ik had er pas 1 voor een vriend van ons, die wist niet hoe hij er uit zo komen te zien en dan maar hopen dat de taart bevalt, hihihi...

Mooi!

8

oh mooi puzzeltje zeg! plaatje gevonden op het net? Deze ga ik ook maken voor mn dochtertjes. Dankje voor de inspiratie!

9

Mooi! Ik vind alleen de armen een beetje raar, net of ze afgehakt zijn. Ik zou volgende keer óf geen armen doen, óf de armen zo maken dat lijkt of ze ze op de rug heeft, óf een cirkeltje er omheen maken waarbij dan de armen en de onderkant tegen de cirkel aanliggen.

Maar verder vind ik hem echt prachtig!!

Groetjes, Monica

10

Ik had hetzelfde als hierboven.

De armen eindigen een beetje raar. Met een beetje fantasy had je er handschoenen aan kunnen maken (niet zo moeilijk als handjes). Of je had hem op een ondergrond moeten doen met daarom heen een rand, zodat het effect is dat de handen er niet meer op kunnen.

Ik persoonlijk vind dat het de hele taart wat meer in evenwicht zou brengen. Je hebt de naam nu ook heel erg op de rand gemaakt (of is dat de foto?). Met een mooi rond in het midden is de naam makkelijker plakken :Y

Verder is de taart heel mooi strak en de puzzel is ook top (gezichtjes puzzels zijn niet de makkelijkste :mad: )

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

11

ik vind het taartje in ieder geval super

12

Mooi gemaakt!

Groetjes
Brenda

Ottolien schreef:

Ik had hetzelfde als hierboven.

De armen eindigen een beetje raar. Met een beetje fantasy had je er handschoenen aan kunnen maken (niet zo moeilijk als handjes). Of je had hem op een ondergrond moeten doen met daarom heen een rand, zodat het effect is dat de handen er niet meer op kunnen.

Ik persoonlijk vind dat het de hele taart wat meer in evenwicht zou brengen. Je hebt de naam nu ook heel erg op de rand gemaakt (of is dat de foto?). Met een mooi rond in het midden is de naam makkelijker plakken :Y

Verder is de taart heel mooi strak en de puzzel is ook top (gezichtjes puzzels zijn niet de makkelijkste :mad: )

Ik ben het hier helemaal mee eens