1

Onderwerp: boltaartjes: 1. piraatje en 2. simpele stippen

http://s7.postimage.org/40fs9cze3/420556_2902885607482_1120713551_32154276_1192521.jpg
http://s18.postimage.org/7igny4gex/419151_2899126193499_1120713551_32152863_2057594.jpg

dit zijn mijn 2 blanda 12 cm boltaartjes die ik het afgelopen weekend gemaakt heb.

ze zijn beide gevuld met een crème en bosvruchtenjam.
het piraatje ga ik invriezen en als cadeautje aan mijn neefje geven die 6 wordt.
het andere taartje neem ik denk ik mee naar school dinsdag om op te eten met mijn klasgenootjes en te testen natuurlijk.

ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
als er vraag is naar een tutorial voor het piraatje dan hoor ik het wel!

2

Re: boltaartjes: 1. piraatje en 2. simpele stippen

Schattige taartjes!

3

Graag een tutorial van het piraten taartje! Leuk voor m'n neefje z'n verjaardag :-)

Never a failure, always a lesson.

4

Oh dat piraatje is gaaf zeg....
how to houd ik me ook voor aanbevolen.....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

5 Laatst bewerkt door essusweets (14-05-2012 10:23)

ik zal hem binnenkort even opnieuw maken. dan plaats ik een tutorial op mijn site!

ohja willen jullie dan ook een tutorial erbij hoe je hem vult en afsmeert of alleen het decoreren?

6

Ik vind ook mooie taarten. Graag how to het piraatje

7

Je piraatje ga ik denk ik een keertje "stelen" leuk voor op school! (sta voor de klas, heb al gelijk ideeën voor prinsessen, clows, etc voor bij allerlei thema's)

8

Je piraatje ga ik denk ik een keertje "stelen" leuk voor op school! (sta voor de klas, heb al gelijk ideeën voor prinsessen, clows, etc voor bij allerlei thema's)

9

Ja dit was voor mij een beetje een idee voor een taart voor jongens. ben meer van het roze en de tierelantijntjes. maar vond dit ook wel grappig voor een jongen. ik werd zelf geïnspireerd door boltaarten op de bakkersvakbeurs. vind mijn eigen mooier en helderder geworden qua kleur. ze hadden daar ook een varkenskop en een haan, kikker etc.

10

essusweets schreef:

ik zal hem binnenkort even opnieuw maken. dan plaats ik een tutorial op mijn site!

ohja willen jullie dan ook een tutorial erbij hoe je hem vult en afsmeert of alleen het decoreren?

Wat mij betreft alleen het decoreren, thnx!

Never a failure, always a lesson.

11

schattig!