1

Onderwerp: 1x cakepops

nouja eerste x..... eerste keer dat ze gelukt zijn dan :-)

hiervoor had ik nog 2 pogingen gedaan, maar ten eerste vielen toen continu de cakeballetjes van de stokjes, en werd de chocolade niet mooi egaal. en vond ik ze ook nog eens niet lekker. ik had de biscuitkruimels met een beetje botercreme 1:1 gemixt.

dit keer had ik ze een half uur in de vriezer gedaan zodat het stokje goed vast zat (de 2 pogingen hiervoor had ik alleen de koelkast gebruikt) en wat crisco door de chocolade. nu ging alles toch veel gemakkelijker! ook vond ik ze nu veel lekkerder, inplaats van botercreme heb ik er een beetje icing (poedersuiker & water) door gemixt. alleen heb ik wel echt moeite met de balletjes mooi rond te krijgen  :x  misschien toch maar een cakepopapperaat aanschaffen  :D hebben we dat gepriegel niet meer. nouja genoeg gekletst, ze zijn niet bijzonder versierd maar omdat ze nu toch eindelijk gelukt waren wilde ik ze toch even laten zien!

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/540323_223308044438840_100002789381005_281401_1954733587_n.jpg

2

Re: 1x cakepops

Nou, ze zien er anders goed én erg jammie uit, hoor! En oefening baart kunst, dus de volgende keer nóg rondere balletjes. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

wat een goeie tip om het biscuit met poedersuiker en water te mengen! Ik vond mijn cakepops namelijk ook niet lekker met botercrème.

Dankjewel!

Ps: Ze zien er mooi uit!!

Thnx voor de tip van de poedersuiker! Ik vind ze ook niet lekker met botercreme, mij véél te machtig..