1

Onderwerp: cakepops maar dan andersom

mijn zoon wilde cakepops (cakelollies) om te trakteren bij de geboorte van zijn broertje/zusje.
maar nou wil hij ze ineens andersom. dus de cakepop en daarboven uit het stokje ipv een lollie.
hoe kan ik die het beste egaal met chocolade krijgen? gewoon zoals als de lollie en dan na uitharden omdraaien (vallen ze dan niet om?)

ik heb een bolletjes maker, dus maak ze niet zelf zodat ik ze kan afplatten aan de onerkant.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: cakepops maar dan andersom

Ik zou de bolletjes gewoon maken zoals altijd maar dan idd op het bolletje (dus na t dippen) zetten ipv dat je ze omhoog houd

3

ja dat dacht ik ook, maar dan plakt natuurlijk de chocolade aan de ondergrond....wordt nooit mooi strak denk ik of zou dat wel meevallen?

misschien op een glazen plaat ofzo laten uitharden? of zou dat niet het gewenste effect maken?

4

Als je de cake pops laat drogen op bakpapier, laat de chocola als het droog is, gewoon los. Dus dopen, neerzetten, drogen ... klaar.

Als er nog veel chocola vanaf druipt, kan je de pops nog even verplaatsen, zodat er niet zo'n chocola rand komt, maar dan je een mooi rond bolletje krijgt.

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

5

drukdrukdruk en ineens komt hij de keuken in dat hij ze toch als lollie wil. nou precies op tijd.

maar ik heb dus een uur zitten vervelen met de chocolade. krijg hem er niet mooi om heen......iemand een gouden tip?

het stolt veel te snel of zitten stukjes in. krijg ze niet zo mooi als je op de plaatjes hier overal zit. wat doe ik fout?

6

Beetje dunner maken met crisco, dan "loopt" ie beter en wordt dus mooier vlak om je cakeje heen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

7

Als t chocolade is, goed tableren, als t candymelts zijn weet ik t niet

8

thx....heb er heel klein beetje slaolie bij gedaan (dat geeft toch zelfde effect als crisco toch?) en ze zijn nu allemaal voorzien van een redelijk netjes jaske van witte chocolade......