26

Re: Pet Marechaussee

net echt!!!

liefs marieke

27

monique2510 schreef:
CakeMom schreef:
monique2510 schreef:

Hoi Margo ,
geen idee of er how to's van zijn  maar ik heb een kleine ronde taart gebruikt met een schuin afgesneden grotere taart erop, de maten weet ik niet meer want ik heb de taart een jaar geleden gemaakt , de klep van de pet is van marsepein met een glansspray (eetbare), ik heb de pet nagemaakt van een foto van een pet.
, het valt best mee hoor om te maken ik vond de kleur donkerblauw  mengen het lastigste eigenlijk.
succes met maken
groetjes Monique

Hoi Monique,
Is de kleur van de pet nou donkerblauw of zwart...op de foto lijkt het wel zwart. Ik moet namelijk ook zo een pet maken, maar krijg geen donkerblauw met Americolor Navy...het blijft de kleur van de blauwe rand  :grr:
Hèèl graag je advies.
Groetjes,
Karen

ik weet het niet meer precies hoe ik het gedaan heb maar heel veel donkerblauwe kleurstof (ik denk navy blauw) en een beetje violet erbij
ik heb ook flesjes kleurstof van americolor en spectrum

succes

Dank je wel voor je info...het is gelukt! Violet was het antwoord   :Y . Er moest toch wel ontzettend veel kleurstof in  :s , maar het lijkt een beetje op een pet  ;)

28

Leuk dat zo een oud topic weer opgevist word, want ik had hem toch maar mooi gemist  :|
Terwijl het zo een ontzettend mooie pet is  :thumb:
Hij lijkt inderdaad net echt, petje af hoor  :D