1 Laatst bewerkt door @lice (14-05-2012 19:09)

Onderwerp: Sweet P!nk (Bianca en Alice) hebben Goud gewonnen bij Z&Z Challenge

Wat was het een eer om mee te mogen doen met de Zoet en Zo Challenge in Deventer. Wat een ervaring hebben wij opgedaan.

Bianca (Pienemien op het forum) en ik waren het team Sweet P!nk.
Met de twee andere teams zijn wij de strijd aangegaan, wat was het spannend.
De andere teams hebben prachtige taarten gemaakt. :thumb:  Geweldig om te zien dat ieder team zijn eigen interpretatie aan het thema "moeders" hebben gegeven. En wat was het gezellig gisteren met de teams Cutie Pies en Cakepoppetjes.

De organisatie van Zoet & Zo Challenge willen wij heel erg bedanken. Ook de andere twee teams en natuurlijk de juryleden Wendy, Francisca en Annelies.
Onze sponsoren de Leukste Taarten Shop Haarlem en Sillicreations. En natuurlijk iedereen die ons heeft aangemoedigd.

En Bianca wat was het geweldig om met jou te mogen samenwerken, ik hoop dat we het vaker mogen doen :Y 

Ik kan wel een lang verhaal typen hoe ik het heb ervaren, maar ik denk dat jullie daar niet op zitten wachten, dus bij deze laat ik maar de foto's zien.

Deze taart hebben wij in 6 uur en 15 minuten gemaakt.
Helaas mochten we van het team de Cakepoppetjes even 15 minuten niet aan de taart werken.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UACSBCUA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KXTKZT8Q.jpg

Ik heb de achtergrond heel even gefotoshopt (de rest niet hoor)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-H7L7478O.jpg
zoals te zien is hebben wij veel geboetseerd

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NEDOZIXO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RRPP4JL3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U8B4XI8I.jpg
zo jammer dat we eigenlijk geen foto's hebben van de bonbons in het doosje

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NB3ZLTT4.jpg

Samen met de taart op de foto
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VIUUYSB3.jpg

2

Re: Sweet P!nk (Bianca en Alice) hebben Goud gewonnen bij Z&Z Challenge

Jullie waren geweldig! En muisje is prima geworden hoor ;-)

3

hij is zo gaaf!!!
Gisteren met veel plezier naar jullie en de andere dames gekeken!

Wauw!!!!!

5

leuk!
gefelicteerd!

Kim

6

Het was geweldig, dames! Ik vond jullie de terechte winnaars, al vond ik de taart van de Cutie Pies ook echt adembenemend. Jullie waren goede buren! ;)

Wow! Die is mooi! En op de foto waar jullie zelf ook ops taan zie ik pas hoe GROOT de taart is! Super!

8

Wat was het super om mee te doen!! Echt een geweldige ervaring, zo leuk ook het contact met de toeschouwers, die hebben ons ook echt geholpen met de aanmoedigingen!
Het resultaat daar ben ik zelf ook erg blij mee, alhoewel we door tijdgebrek natuurlijk niet alles konden doen wat we zouden willen  ;)
En Alice, de samenwerking verliep echt vlekkeloos, en ik hoop ook zeker nog vaker met jou aan zulke gave projecten te mogen werken!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

hmm ik kan de foto's niet zien (op 1 na)

straks nog een keer kijken misschien dat ik hem dan wel kan zien

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

10

Pienemien schreef:

Wat was het super om mee te doen!! Echt een geweldige ervaring, zo leuk ook het contact met de toeschouwers, die hebben ons ook echt geholpen met de aanmoedigingen!
Het resultaat daar ben ik zelf ook erg blij mee, alhoewel we door tijdgebrek natuurlijk niet alles konden doen wat we zouden willen  ;)
En Alice, de samenwerking verliep echt vlekkeloos, en ik hoop ook zeker nog vaker met jou aan zulke gave projecten te mogen werken!

Haha! Het was ook zo leuk om jullie aan het werk te zien. We (zanoni en ik) hebben geloof ik de laatste 2 uur naar jullie staan kijken. Wat een gezenuw met dat glaasje! Haha! Maar het is gelukt!!!
Gefeliciteerd!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

11

Gefeliciteerd en een super gave taart

12

superleuk! en gefeliciteerd!!

p.s....mist er een letter op de rug van het boek? ;)

groetjes José

13

Nogmaals gefeliciteerd! Verdiend gewonnen.

de taarten waren alle 3 echte kunstwerken maar jullie taart was voor mij favoriet. Het was super om te zien hoe geconcentreerd iedereen aan het werk was en hoe weinig er nog besproken hoefde te worden... jullie werkten als een geölied team samen!

Geniet van de eeuwige roem en ik hoop nog vaak zulke mooie projecten van jullie langs te zien komen :Y

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

14

Heel mooi! Kan niet anders zeggen!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

15

esoj schreef:

Dankjewel,
Toen ik gisteren aan het schilderen was, dacht ik nog, nu even concentreren want ik mag natuurlijk geen letter missen, tig keren gelezen en nog mis ik een letter. :D  Was mij trouwens niet eerder opgevallen, volgens mij niemand.

16

@lice schreef:
esoj schreef:

Dankjewel,
Toen ik gisteren aan het schilderen was, dacht ik nog, nu even concentreren want ik mag natuurlijk geen letter missen, tig keren gelezen en nog mis ik een letter. :D  Was mij trouwens niet eerder opgevallen, volgens mij niemand.

Jawel hoor O-)

Maar de jury is het niet opgevallen weeet ik ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

17

Team Sweet P!nk, proficiat met jullie overwinning!

Wat een gave, originele taart hebben jullie gemaakt! :thumb:
Ik heb ervan genoten om jullie aan het werk te zien. Petje af!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

18

Dat noem ik nog eens een stapel. Wow, wat een werk.....goed gedaan dames!!!!

Team Sweet Pink = een top-team

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

19

nogmaals gefeli! en nogmaals sorry voor de 15 min uitschakeling ;)

20

Noompie schreef:

En sorry dat ik jullie liet geloven dat we jullie de tweede keer ook gingen uitschakelen!  :+

21

Jadzia schreef:
Noompie schreef:

En sorry dat ik jullie liet geloven dat we jullie de tweede keer ook gingen uitschakelen!  :+

hahaha, ja dat was een goeie, ik dacht echt "NEE, niet weer!!!"

Ja dat hadden jullie natuurlijk helemaal in de hand bij het winnen van de smaaktest en de vaardigheidstest ;-)

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

22

Feldie schreef:
Pienemien schreef:

Haha! Het was ook zo leuk om jullie aan het werk te zien. We (zanoni en ik) hebben geloof ik de laatste 2 uur naar jullie staan kijken. Wat een gezenuw met dat glaasje! Haha! Maar het is gelukt!!!
Gefeliciteerd!

Ik heb ook echt genoten van jullie aanwezigheid, Jozien heeft ook heel lang bij ons gestaan en met het overige publiek erbij was dat het een grote steun in de rug hoor, TOP!!!
en ja...dat gezenuw met dat glas pfff, heb het thuis 4 keer geoefend en ging heel goed, zul je altijd zien  :+

icing smiles

23

Wauw! Wat een prestatie onder deze omstandigheden zo een prachtige taart te toveren.  :Y  :Y  :Y
Gefeliciteerd!

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

24

Ook hier wil ik jullie feliciteren. Geweldige taart en ik weet hoe hard werken het is. Leuk te lezen, dat jullie samenwerking zo goed verliep: 2 toppers bij elkaar.

Groet, Jolanda

25

wat een mooie taart met heel veel verschillende 'kunstjes'  :thumb:  echt superknap  :Y

gefeliciteerd :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl