Onderwerp: Kleine bijtjes in hun korf
Verjaardagstraktatie voor mijn vriend voor op zijn werk:
cupcakes met stukjes appel en kaneel, afgesmeerd met boterroom en daarbovenop een amandelkoekje met honing tussen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine bijtjes in hun korf
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Verjaardagstraktatie voor mijn vriend voor op zijn werk:
cupcakes met stukjes appel en kaneel, afgesmeerd met boterroom en daarbovenop een amandelkoekje met honing tussen.

Dat is leuk! Top gedaan! 
Wat gaaf!!
Hoe heb je die vorm zo gekregen als ik vragen mag??
Ik had geen uitsteker, dus ik heb gewoon twee prints gemaakt van een afbeelding van een hexagoon, één grote en één kleine. Dan het deeg uitgerold en eerst de grote vorm erop gelegd en uitgesneden, dan de kleine vorm erop en weer uitgesneden. Wel wat geprul, maar mijn vriend heeft maar zes collega's dus het moesten er gelukkig niet zo veel zijn 
echt leuk!!!
Heel erg leuk!
heel erg leuk gedaan
Goh, ik vind dit heel leuk! Kwam iets soortgelijks ook tegen op Pinterest geloof ik (misschien was het wel van jou
). Erg leuk en klinkt ook erg lekker 
Wat een leuk idee, echt gaaf gedaan
ps leuke forumnaam heb je trouwens, heb meteen het liedje in mijn hoofd 
Heel leuk bedacht en uitgevoerd......... 
dank jullie wel
vond het wel een leuk idee aangezien mijn vriend op zijn werk o.a. bezig is met het promoten van zaadmengsels van wilde bloemen, ten voordele van fauna en insecten, vooral bijen, die het de laatste jaren heel moeilijk hebben, vandaar...
geen idee wat Pinterest is...
haha, eigenlijk is het "sugarpie honeybunch" volgens het liedje, maar ik vond "bun" toepasselijker 
Wat een onwijs leuk en origineel idee zeg, echt super!!!! Enne maar zes collega's en toch maar wat extra gemaakt of bedoel je zestien collega's 
zes collega's, maar ééntje is geentje hè

Zo schattig! En ze zien er ook superlekker uit.
erg leuk bedacht, ga ik onthouden 
Heel erg leuk gedaan
!
Leuk!!! mag ik hem opslaan??
Wat een leuk idee. Ziet er goed uit.
Begrijp ik het goed dat je cupcakes hebt gemaakt en daarboven op een soort koekjes in hexagonvormpjes?
hoe origineel!!! prachtig
Wat gaaf gedaan zeg, helemaal leuk!

dank jullie wel
@twinstwins: tuurlijk!!
@Bianca: inderdaad, onder de koekjes die je ziet zitten cupcakes, maar die zijn niet te zien op foto 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine bijtjes in hun korf