Onderwerp: Mijn eerste cupcakes
Normaal bak ik eigenlijk altijd taart maar nu vroeg iemand of ik 95 cupcakes kon maken voor een bruiloft. Ja hoor, dat doe ik wel even hahaha
Hier een kleine greep uit de 95 cupcakes:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Normaal bak ik eigenlijk altijd taart maar nu vroeg iemand of ik 95 cupcakes kon maken voor een bruiloft. Ja hoor, dat doe ik wel even hahaha
Hier een kleine greep uit de 95 cupcakes:

Hoi Anna,
Ziet er heel mooi uit.
Maureen
Mooi zeg, sjiek ook zo met dat 'goud' !! 
Heel mooi!
Mooi!!
Chique hoor!
wow, deze cupcakes zijn inderdaad supersjiek
!
Dankjulliewel!!! 
Ohhh die zien er inderdaad erg mooi uit. Vind je gouden vierkant erg mooi, dat is zeker een stukje filigree border?? Leuk om die zo te verwerken, nu wil ik hem zeker weten hebben
En ga ik jou idee inspipikken denk ik zo, als het mag 
Ohhh die zien er inderdaad erg mooi uit. Vind je gouden vierkant erg mooi, dat is zeker een stukje filigree border?? Leuk om die zo te verwerken, nu wil ik hem zeker weten hebben
Ja klopt, de ronde had ik ook gebruikt maar die staat niet op de foto. En natuurlijk mag je dat, ideeen zijn er om gedeeld te worden 
Heeeeeeeeeel mooi!
marlies schreef:Ohhh die zien er inderdaad erg mooi uit. Vind je gouden vierkant erg mooi, dat is zeker een stukje filigree border?? Leuk om die zo te verwerken, nu wil ik hem zeker weten hebben
Ja klopt, de ronde had ik ook gebruikt maar die staat niet op de foto. En natuurlijk mag je dat, ideeen zijn er om gedeeld te worden
Heb hem gelijk besteld, moest toch nog bestellen.... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste cupcakes