1

Onderwerp: Vinden jullie 'm te kitsch...?

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/huwelijk-3.large.jpg

Het is een bruidskado voor een homofiel koppel.
Maar wat vinden jullie, is het te kitsch?
Of misschien niet 'mannelijk' genoeg?
De kleur van de vlinders zat in de trouwkaart.

Hij is gevuld met melkchocolade mousse, witte chocolade mousse, slagroom en chococladebolletjes. O ja, en de biscuit is ook chocolade. Ze zijn namelijk nogal verzot op...chocolade!  :lol:

Het bruidspaar zal wel zeggen dat ze 'm mooi vinden, maar of ze dat écht zullen menen...  :rolleyes:

Re: Vinden jullie 'm te kitsch...?

Ik vind 'm top!
En niet te kitsch. Uiteraard is niet ieder homo stel hetzelfde (net als niet ieder heterostel hetzelfde is  ;) ) maar kan me niet voorstellen dat ze 'm niet mooi vinden.

Life is what you bake it.

3

nee juist leuk, heb je daar de filigree gebruikt? ik had er nooit aan gedacht om hem zo te gebruiken.

haha ik vind het wel grappig mijn zoontje heet ook Herwin en die naam hoor je niet zo veel

maar een mooi taartje

5

kaatjuh schreef:

nee juist leuk, heb je daar de filigree gebruikt? ik had er nooit aan gedacht om hem zo te gebruiken.

Klopt inderdaad, ik heb de filigree border gebruikt. Ik heb 'm laatst als rand gebruikt, maar ik wilde nu niet weer hetzelfde. Daarom besloot ik er een strik van te maken. Alleen vind ik het nu wel erg veel 'van het goede'.
Ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Ze moeten er maar snel het mes in zetten  :lol:  ;)

6

Maar niet te snel het mes erin! Er moet eerst nog een foto van het bruidspaar met taart gemaakt worden! Ik vind het een hele mooie taart!

Ik vind hem helemaal niet te kitsch.
Een hele mooie taart! :thumb:

8

Hij is zeker mooi, niet zo onzeker zijn, hihi :Y

9

heel erg mooi! :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

10

mooie taart!!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Ik vind hem ook mooi hoor en ja smaken verschillen, maar je zou zo'n mooi en lekker kado krijgen  :Y niet zo onzeker hoor :thumb:

Alleen is je strik ingezakt  :think: ? Das wel jammer

Lieve groetjes van Nicole

12

Hij is prachtig, romantisch, een beetje kitsch maar niet  te ! Helemaal geslaagd vind ik hoor !

Groetjes, Conny

13

Dank voor jullie reacties! Ik heb erg leuke reacties op de taart gehad. Met name door gasten toen we binnen kwamen  ;)

Ook het bruidspaar vond 'm erg mooi. Maar hij werd meteen uit handen genomen door de catering...  :s
Maar ik weet zéker dat ze nog uitgebreid zullen laten weten wat ze er van vonden en hoe hij smaakte!

De strik lijkt op de foto inderdaad ingezakt. 'In het echt' viel dit wel mee.
En ik moet inderdaad niet zo onzeker zijn. Ik leg de lat steeds hoger, maar ja, dat doen we hier allemaal wel denk ik..

Ik ga weer aan het bakken. Er staan deze week 4 taarten in de agenda!

Groetjes, en nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Ilse